Türkiye'nin ilk bilim kurgu dizisi...
https://www.youtube.com/watch?v=rXnLd9PtO3g
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Kısaca söylemem gerekirse olmamış.Yer yer selena dizisini hatırlattı bana.Ucuz olmuş yani.
Oyunculuk ve seslendirme kötü.
Olsun yeter, iyileşir bir gün...
Çok kötü 3 dakika zor dayandım.
Oyunculuklar kötü ama beni umutlandırdı. Böyle bir girişimde bulunmak ve bunun için ciddi ciddi uğraşmak bile bir adımdır. Zaman geçtikçe görsel efektleri daha kaliteli yapabilirlerse ve sürükleyici bir hikaye olursa çok güzel olabilir.
Fakat sorun şu ki bu dizi TV'de yayınlanırsa unutun saydıklarımı. 2 saatlik dizi çekmek çok zor.
İyi guzel, bir yerden baslamak lazim. Devami geldikce kalite artar diyecemde; bunu kim izleyecekte devami gelecek? Bu kisir donguyu nasil kiracaklar?
Para harcamadan bilim kurgu dizisi olmaz. Diğer dizilerin bütün sezona ayırdığı parayı sadece görsel efektlere harcaman lazım. Bu işi bilen bir gencin evinde yaptığı efektler kadar, belki daha da kötü. Müziği zaten hazır. Oysa bizde kıytırık aşk dizilerinde bile güzel dizi müzikleri çıkabiliyor.
oyunculuklar çok kötü be abi.o masonik sahnede adamın biri kameraya bakıyor yanlışlıkla o derece.Ama bir yerden başlamak lazım diyelim.
Beğenmiyosanız siz yapın 😀
bir şeyi beğenip beğenmemek için yapmaya gerek yok,beğenmiyorsanız siz yapın,beğenmiyorsanız kullanmayın diye bir şey yok.biz tüketiciyiz.eleştirmezsek ne işe yarayacak bizim izlememiz ? Gömüp mahvolsunlar yapmasınlar demiyoruz sonuç olarak,şu şu kötü ama zamanla düzelecek diyoruz.Birbirimizin sırtını vasat işlerde sıvazlayarak,hadi vasatı geçtim iyi işlerde bile sıvazlayarak bir ilerleme kaydedemeyiz.Eksik olmalı ki doldurulabilsin.Yapan kişilerde bazen o eksikleri göremeyebiliyor.
@mertkirimgeri kimse yazmamış diye yazdıydım 🙂
@shiftdelete Beğenmediğimiz her şeyi yapacak olsak tövbe tövbe 😀
90lar da starda vardı, taylan biraderlerin x–files benzeri güzeldi ama devamı gelmedi