Sevgili Teknoseyir aliesi, yarın kısmetse bende bir gerçek aile kurmak için ilk adımı atıp, ailemle birlikte kız arkadaşımın ailesiyle bir tanışma yemeğine gidiyorum. Tecrübesi olanlar neler önerir? Nelere dikkat etmeliyim. 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sakin ve güleryüzlü olmak
Hayırlı olsun, biz de ablamı yeni evlendirdik, tecrübemi anlatayım 😀 Çok konuşmana gerek yok zaten sana pek bir şey sormuyorlar. Aile arasında geçiyor konuşmalar. O yüzden ailen senin hakkında iyi bir bilgi birikimine sahip olmalı. Otururken iyi bir izlenim bırakırsan pek bir sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. Onun dışında konuşmalar zaten aileler arasında geçtiği için, iyi giderse bir sıkıntı yok. Bir de gelin hanımın kardeşi, kankası falan varsa iyi geçinmeye bak, birebir etkiliyorlar 🙂
Anladım teşekkürler 🙂
tebrik ederim! umarim mutlu olursunuz!
benim sana yegane tavsiyem kendin olmandir!
neysen o ol, köpru ayi meselesine girersen kendini kandirirsin....
Eyw kardeşim saol.
Ilginc, ayni is gorusmesi gibi, bu kadar detayli oldugunu bilmiyordum 🙂
Heyecanlı ol ki sıradan bir yemek gibi hissetmesin insanlar. Kendin gibi davranma, ilk defa görüştüğün insanlar sonuçta ama kasma da kendini bir ömür o insanlarla muhatap olacaksın sonuçta.
Kendini kaybetmeden, olayın değerli olduğunu hissettir yeter diyorsun yani 🙂
@durany Aynen 🙂
Rahat ol hepimiz insanız
Ve en sonunda - kınaayıı geetir aaney... 😀Hayırlı olsun dostum, Allah mutlu etsin
Amiinnn 🙂
@durany kardeş merak etme her iki taraf birbirini seviyorsa herşey Allah'ın izniyle aşılır 😎
Sana pek söz söyleme şansı düşmüyor zaten korkacak bir şey yok. Ben yanıma ufak toz şeker paketi alıp kahveme dökmüştüm acılığını alsın diye 😀 Almadı :/
İsteme şimdi değil bu sadece tanışma ama isteme için fena fikir değilmiş 😀
Çok konuşma 😀
Konuşmayı pek sevmem zaten 😀
"doğal ol" yeter o kadar göz üzerindeyken yapmaya çalıştığın her türlü yapmacık hareketi fark ederler
Ben sizi çocuk sanıyordum özür dilerim :/ öyle davrandığım için 🙁
Anlamadım?
@durany ben anladım neyse :/ heyecan yaoma bu arada.
@umtk eyw hocam.
Hayret kimse asıl verilmesi gereken tavsiyeyi vermemiş. Benden sana yarın için tek tavsiye: Gitme
Bir çok kişi sesiz ol, konuşma demiş haklılar ama uzun süre susunca o stresle birleşince, sana bir şey sorduklarında sesin gitmiş olacak. Çatlak, tiz bir ses çıkma olasılığı var. Buna dikkat et.
yüz kaslarını önceden çalıştır. bol bol sırıtık sırıtık durmak zorunda kalacağın için gece sonunda yüz kasların çok ağrıyacak. antrenmanlı olsunlar
dedin artık yapacan 😀
Hayırlı olsun. Benim gibi toplum içinde kalabalık ortamlarda bulunmaktan hoşlanmayan biri değilsen işin kolay zaten.
Çokta kapalı birisi değilim inşallah sıkıntısız geçer
@alinux aa onunda burda yapılmışı var 😀