#TS2017Bardak #teknobardak #tasarım

Şöyle giriş yapalım yeni bardak fikrine. Daha genel tasarımlar istenecek büyük ihtimal ama bleen'i harcamak istemiyorum. 😀 Fikrim var ama tasarıma dökemem diyen varsa bana yazsın ortaklaşa yürütelim işi. 😀

Edit: Hamdi abinin fenomen hareketini de ekledik. "fanlar durdu oğlum!" sloganından emin değilim ama. Bir de logo denemem var biraz fantastik. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap