Ayakta olanlarla minik bir deneme yapalım. iTunes'a girin, PC'de de olur fark etmez, TeknoSeyir yazın.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu var
eskiden ts podcast'ları vardı..
@erkanozdemir Evet hem de çok uzun zamandır, noldu ki?
@erkanozdemir Kim demiş nefret duyduğumu? Biyografimi okumadın sanırım...
@erkanozdemir ŞAKA yollu demişimdir. Yoksa napayım ben apple'la. Uzatma.
@hatsunemiku
@erkanozdemir Ben de aynıyım. Apple'a nefret duyup duymadığım konusunda bir şey diyemem ama Apple'ı hiç haz etmediğimi söyleyebilirim rahatlıkla. Buna rağmen bir süredir Windows'da iTunes kullanıyorum. İzlemek istediğim filmleri kiralamak güzel oluyor. Ama bazen konuşma dilinin İngilizce olduğunu kiraladıktan sonra anladığım filmler oluyor. Bu durumda altyazılı filmi takip etmek zor olduğu için kiraladığım filmi korsan olarak bulup izlediğim oluyor. 😀
Tamam şimdi birkaç gönüllü lazım. Bunu satın alıp işleyişi kontrol etmem gerekiyor. 8.99 bize gelebilecek mi ne kadar kesilecek yolda vs. Ben de alıyorum.
Shut up and take my money 😆
Pc ye uygulamasını kurabilirsin
Ben zaten aboneyim 😂
Hep destek tam destek 😉
Mission complete. Seve seve 🙂
Fikir iyi kesintiler ne kadar acaba eğer çok yüksek değilse 4.99 TL daha ideal bir fiyat gibi.
8,99 tl derken
aldım hayırlı olsun
Plus hakkında son durum nedir ? @gamsizm
Google markete de ekleyin en kısa zamanda hemen alalım.
Şu an için test ediyorum sadece. Zaten PayPal olmadığı için parayı TR'ye getirme imkanım yok. Kesintileri vs görelim.
İyi güzel de 8.99₺ biraz fazla değil mi bence 3₺ olsun her gündem olsun güzü yeten istediğini alsın bir de Enpara.com kampanyası varken ay boyunca her gündem alınır
Bilmiyoruz ki. Denemenin amacı o zaten. Bakalım bu miktarın ne kadarı bize ulaşıyor. Bu arada fiyatı sistem otomatik koydu. Albüm fiyatı olarak değerlendiriyor. Tek tek şarkılar 0.99 Dolar oluyor gördüğüm kadarı ile.
@gamsizm anladım ama istenildiği şekilde düzenlenebilirse karşılığı alınabilecek gibi arayış içinde olmanız da çok güzel açıkçası
Hayırlı olsun! Tüm platformlarda olması dileğiyle...
Ücretine laf edenlere; arkadaş bedava dönecek bu dükkan?
Amacım satın alınan ürün içeriği değil, destek olmak olduğu için aldım.
Umarım sizi fazla uğraştırmayan kazanç yolu için uygun bir çözüm bulursunuz.
Bunu ücretli şekilde Spotify ve Google Play Store üzerine de bekliyoruz.
Değişik bir yolmuş. 🙂 Başarılar.
çok güzel olmuş gerçekten, kredi kartım olursa alırdım. podcast olarak olsa çok güzel olabilir.
Durumunuzu bildirin....:(
yolunuz açık olsun. tam destek
An itibariyle app store markette goremedim
iTunes, appstore değil.
Spotify'a gelirse şahane olur.
spotify 1 milyon dinlenmeye yaklaşık 32 dolar ödüyor diye okumuştum. o yüzden gelmese de olur bence. 🙂
@seckinonar yanlış duymuşsun 1 milyon dinlemeye 7000 dolar ödüyor ama o kadar dinlenmesi imkansız 5-10k youtube'da bile dinlenmiyor
Ben önce dinleyip sonra para verdim 🙂
Sonunda...
Hemen aldım, yorum da yazdım.
Güzel başlangıç ama 8.99 çok yüksek. Ödemeyeceğim için demiyorum ama yüksek işte. Çok az kişi alır.
Bence, günlük incelemeler de atılsın podcast olarak.
Günlük incelemeler 0.99 veya 1.99, haftalıklar da 3.99 falan olsun.
Bu arada "Fiyat yüksek" diye 1 yıldız veren arkadaş, ayıp etmiş...
Fiyat otomatik. Müdahale edemiyorum. Standart albüm fiyatı.
google veya başka bir platforma da gelecek mi acaba yakın zamanda? @gamsizm
Ben yolladım bekliyorum.