Dünya şampiyonu tabi kendi klasmanında o kadar da indirmeye gerek yok.Sadece ülkede bu sporla alakalı çok bilgi olmadığı için medya da bunu kullanıyor ve En iyi motorcu kafasında bilgilendiriyor milleti.Ama yine de ülkemiz için küçümsenmeyecek bir başarıdır kenanın yaptığı.
Böyle yapıp ADAMI küçümseyemeye çalışmak çok saçma. Kendisi bilmiyor mu hangi klasmanda yarıştığını sanki. Bu konu hakkındaki röportaj okur ve izlerseniz görürsünüz. Bir sürü sebebi var motogp de yarışmamasının ve oralarda yarışıp başarılı olamamasının. Ama bir bir Türk motogp yi kazanırsa bu adamın sayesinde olacak onu da unutmayın.
Evet o bir dünya şampiyonu. Süpersport müpersport, akülü arabaya binmiyor ya. kaç beygirlik motorla baya baya yarışıyorlar adamlar. Kenan da her sene elinden geldiğince başarılı oluyor ve bu ülkeye gurur yaşatıyor.
10 numara 5 yıldız bir adam...:=))) Sporda çalışırsın başarısız da olabilirsin amma bizim Futbol milli takımı gibi ahlaksız olamazsın... Yoksa sana ve ailene söverler zoruna gider... Aileye küfrü tasvip etmemekle birlikte çoktan hakkettiniz... Hakketmeyen adamlar göreve gelmiş prim ister...
@metehanozturk @isasntrk Her açıklamasında, her paylaşımında popülizm uğruna ettiği laflar yüzünden.
Sporunu takip etmem, oldum olası sevemedim motosiklet yarışlarını. Ancak yaptığı açıklamalar yeterli geliyor bana.
adam iyi fakat facebooktaki kitlesi gerizekali. adam kumsala elhamdürillah yazmış biri çıkmış o yere yazılmaz diyor, adamın lastiği patlamış yazmışlar iyi insanlara şeytanlar bulaşir kazanmasını istemezler. adam sırf kitle gerizekali diye yaptığı espirinin yanına açıklamasını yazıyor gerçekten acınası..
İnternete atılan onca resim var, hiçbir şey deme, milli sporcu atsın primci de. Atarken zaten sana soracakta değil. Ayrıca hangi ligte oynadığını bilmiyorum ama 3. ligde mi dünya şampiyonu oldu? Nedir bu eleştiri sevginiz. Küçük dağları ben yarattım edalarınız. Biri başarı yakalasın hemen köstek olursunuz. Onca primci varken. Sende primcisin bu yorumu attığına göre.
@cenk_akay08 Sana seni söyledim. Senin kendinle ilgili bir laf yaptığını değil. Sen önce okuduğunu anla. Ben dünya şampiyonu diyorum sen 3. lig diyorsun. 😀 Sen naaptın elma kurtçuğu.
@cenk_akay08 Hayır anlamadığım şey sanki bu adamın katıldığı yarış tek kişilik, kendi kendine kazanıyor. Allahallah ya.
Adam oraya gidiyor, 600lük arasında 1. oluyor diğer ülkeleri yeniyor. Sen gelmiş "e ne var bunda ben de çıkarım (yamuk ağız tipi ile hayal ediniz), benim kuzenim 1000lik aldı trafikte 23148234 bastı kenanı geçer hohohoho o kimmiş ulan"
Beyler iyi misiniz? Ne kıskanç bir ülkeyiz ya. Bu kadar rezillik olmaz. Bazen utanıyorum sizin yüzünüzden Türk olmaktan.
@cenk_akay08 😀 Hayır millete primci diyon her şey normal, sana primci deniyor elinde olsa dünyayı ayağa kaldırcan 😀 Başka bir şeyin kurtçuğuysan söyle de bilelim 😀
Kenan superbike'a cıktığında rakiplerinden 4 yaş daha büyük yıpranmış bir motor kullanıyordu. Bazı şeyler sadece emek, yetenek ile olmuyor maalesef bütçe sıkıntısı var.
Kim ne derse desin her zaman kısıtlı bütçeyle en iyi başarıları getirdi bu adam. Primci falan diyenler gitsin milyonlarca liranın akıtıldığı milli futbol takımını izlesin. Kenan Sofuoğlu baş tacıdır. Daha düne kadar sponsoru yoktu, İtalyanlar bizden daha çok sahip çıktı adama ve neyse ki şu an takımı var, katıldığı her etkinlikten başarıyla dönüyor.
Sorun adamın küçük ya da büyük başarıları değil. Adamın paylaştığı fotolarda. Hep böyle emekçi azıcık aşım tarzı fotolar paylaşıyor. Hep bu standartta mı yani hayatı. Oturdukları bahçeye bakın evi hayal edin. Göz boyuyor yani. O da belki annesinin hayat tarzından.
Şu adama dünya şampiyonu gibi bakıyorlar ya çok komik 😀 😀 https://eksisozluk.com/kenan-sofuoglu-abartilmis-balon-bir-sporcudur--5008281
Dünya şampiyonu tabi kendi klasmanında o kadar da indirmeye gerek yok.Sadece ülkede bu sporla alakalı çok bilgi olmadığı için medya da bunu kullanıyor ve En iyi motorcu kafasında bilgilendiriyor milleti.Ama yine de ülkemiz için küçümsenmeyecek bir başarıdır kenanın yaptığı.
Böyle yapıp ADAMI küçümseyemeye çalışmak çok saçma. Kendisi bilmiyor mu hangi klasmanda yarıştığını sanki. Bu konu hakkındaki röportaj okur ve izlerseniz görürsünüz. Bir sürü sebebi var motogp de yarışmamasının ve oralarda yarışıp başarılı olamamasının. Ama bir bir Türk motogp yi kazanırsa bu adamın sayesinde olacak onu da unutmayın.
Sen o adamın çıktığı yarışa çık bi heyecandan vites atamazsın motorun. Bu ne rezilliktir ya! Bu küçümseme nedir böyle.
@agab Küçümsemedim ki adamın dünya şampiyonu olduğunu sananlara komik dedim sadece.
@emre64 sana demedim ekşideki yazara dedim.
Edit: kaldı ki 600lük arasında dünya şampiyonu. Şurda şu sırada bitirmiş burda 10. Olmuş umrumda değil.
On numara bir adamdır kendisi.
Ülkede herkes spor eleştirmeni.
Bi ara dedim facebook da mı geziyorum. 🙂
Evet o bir dünya şampiyonu. Süpersport müpersport, akülü arabaya binmiyor ya. kaç beygirlik motorla baya baya yarışıyorlar adamlar. Kenan da her sene elinden geldiğince başarılı oluyor ve bu ülkeye gurur yaşatıyor.
10 numara 5 yıldız bir adam...:=))) Sporda çalışırsın başarısız da olabilirsin amma bizim Futbol milli takımı gibi ahlaksız olamazsın... Yoksa sana ve ailene söverler zoruna gider... Aileye küfrü tasvip etmemekle birlikte çoktan hakkettiniz... Hakketmeyen adamlar göreve gelmiş prim ister...
Samimi bulamıyorum nedense.
Çok samimi biri 🙂 neyse o, çok azimli biri
Kimi samimi buluyorsun kardeşim çok merak ettim açıkcası? 🙂
@metehanozturk @isasntrk Her açıklamasında, her paylaşımında popülizm uğruna ettiği laflar yüzünden.
Sporunu takip etmem, oldum olası sevemedim motosiklet yarışlarını. Ancak yaptığı açıklamalar yeterli geliyor bana.
@metehanozturk kenanı birebir muhabbet kurduğum için ve tanıyan abilerim olduğu için biliyorum
@isasntrk Bende samimi buluyorum kardeşim 🙂
@isasntrk Valla ben farketmedim. Bakış açısı 🙂
adam iyi fakat facebooktaki kitlesi gerizekali. adam kumsala elhamdürillah yazmış biri çıkmış o yere yazılmaz diyor, adamın lastiği patlamış yazmışlar iyi insanlara şeytanlar bulaşir kazanmasını istemezler. adam sırf kitle gerizekali diye yaptığı espirinin yanına açıklamasını yazıyor gerçekten acınası..
paylaştıklarının altındaki yorumlara hiç bakmamıştım bundan sonra bakacağım 😀 (naparsın işte yurdum güruhu)
Tamam kardeşim sen yarış o zaman oldu mu görüşürüz iyi geceler.
İnternete atılan onca resim var, hiçbir şey deme, milli sporcu atsın primci de. Atarken zaten sana soracakta değil. Ayrıca hangi ligte oynadığını bilmiyorum ama 3. ligde mi dünya şampiyonu oldu? Nedir bu eleştiri sevginiz. Küçük dağları ben yarattım edalarınız. Biri başarı yakalasın hemen köstek olursunuz. Onca primci varken. Sende primcisin bu yorumu attığına göre.
@cenk_akay08 Sana seni söyledim. Senin kendinle ilgili bir laf yaptığını değil. Sen önce okuduğunu anla. Ben dünya şampiyonu diyorum sen 3. lig diyorsun. 😀 Sen naaptın elma kurtçuğu.
@cenk_akay08 Hayır anlamadığım şey sanki bu adamın katıldığı yarış tek kişilik, kendi kendine kazanıyor. Allahallah ya.
Adam oraya gidiyor, 600lük arasında 1. oluyor diğer ülkeleri yeniyor. Sen gelmiş "e ne var bunda ben de çıkarım (yamuk ağız tipi ile hayal ediniz), benim kuzenim 1000lik aldı trafikte 23148234 bastı kenanı geçer hohohoho o kimmiş ulan"
Beyler iyi misiniz? Ne kıskanç bir ülkeyiz ya. Bu kadar rezillik olmaz. Bazen utanıyorum sizin yüzünüzden Türk olmaktan.
@metehanozturk Boşver elini yorma. Boş hesap zaten, insanları sinir etmek için açmış hesabını. Bildir hesabı
@agab Sanki kendisi girmişte dünyayı master yapmış, evren şampiyonu olmuş 😀
@cenk_akay08 😀 Hayır millete primci diyon her şey normal, sana primci deniyor elinde olsa dünyayı ayağa kaldırcan 😀 Başka bir şeyin kurtçuğuysan söyle de bilelim 😀
@cenk_akay08 Yaptım demedin tabiki. Yaptın. Farkı anlamıyacak kadar geri zekalmı mısın?
@cenk_akay08 Hadi hadi, kendi elmana git. Burası Levent Pekcan'ın bahsettiği kurtlarla dolu 🙂
Kenan superbike'a cıktığında rakiplerinden 4 yaş daha büyük yıpranmış bir motor kullanıyordu. Bazı şeyler sadece emek, yetenek ile olmuyor maalesef bütçe sıkıntısı var.
Galiba motorcu. Ama reklamlardan daha çok tanıdık geldi.
Kim ne derse desin her zaman kısıtlı bütçeyle en iyi başarıları getirdi bu adam. Primci falan diyenler gitsin milyonlarca liranın akıtıldığı milli futbol takımını izlesin. Kenan Sofuoğlu baş tacıdır. Daha düne kadar sponsoru yoktu, İtalyanlar bizden daha çok sahip çıktı adama ve neyse ki şu an takımı var, katıldığı her etkinlikten başarıyla dönüyor.
Sorun adamın küçük ya da büyük başarıları değil. Adamın paylaştığı fotolarda. Hep böyle emekçi azıcık aşım tarzı fotolar paylaşıyor. Hep bu standartta mı yani hayatı. Oturdukları bahçeye bakın evi hayal edin. Göz boyuyor yani. O da belki annesinin hayat tarzından.
vay be bahçeye bak ne güzel...