protein zehirlenmesi olayı ile karıştırılıyor bu.bünyesi proteine alışık olmayan yoksul insanlarımız bu tarz birleşimlerde protein zehirlenmesi yaşayıp durumu bayat balıkla yoğurt yedime bağlayabiliyorlar.bayat balıkla yoğurt yenirse kurtulursunuz.süt ürünleri zehri bağlar kana karışmasını geciktirir.tavuğunda bayatı çok tehlikeli.
Sanki zehirlemez gibi. Ton balığını bayıla bayıla yerim, fakat süt ürünleriyle birlikte tüketmekten kaçınırım. Ama meşhur bir söz der ki, rakı, beyaz peynir, sınırsız ton balığı 🙂
@internettin-hoca internette sohbeti pek iyi bilmiylrum googleden ama muhtemelen bana yanit verdiginin bildirimi bana asla gelmiycek neyse bb Bilgilendirdin beni
yazın çok yerdik dükkanda peynir ton balığı bide yanına karpuz kırardık
halen yaşıyosan sorun yok yani 🙂
bana bişey olmadı
Bayat balık zehirler. Zeytinyağlı Ton balığına yeşil zeytin doğrayıp karıştır hocam.
tamamda ben peynirle az önce yedim önce peyniri yedim sonra balık 🙂
Taze olursa Sıkıntı Yokk.
son kullanma tarihi 2020 , üretim tarihi 5,2015
O zaman afiyetle yiyebilirsin. Ölürsen yada hastaneye kaldırılırsan masrafların benden 🙂
ölürsem gömersiniz artık 🙂
Kötüye bir şey olmaz, iyiyi de Allah korur derler 🙂
Gözün arkada kalmasın en kralından yaparız hocam 🙂 @internettin-hoca
O zaman kimseye bir şey olmaz. Yada pısırıklar ve bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyenler araya gitti 😀 @serhatsoylemez
Hocayı severiz, latife yaptık. Allah korusun.
Bizde latife yapıyoruz canım 🙄
Saçma sapan inançlar ya. Kim yemiş de ölmüş. 10 yıllık balıkla yersen tabi zararı dokunur.
öldürmüyorsa sorun yok mehmet 🙂
balık ekmeği belki 1 kere kolayla yemişimdir gerisi hep ayran =)
Yoğurtla yenince olay daha fantastik bir hal alıyor. Tavsiye ederim 😉
@mematek bu gereksiz noktaları neden koyuyorsun? Senin troll veya bilgisayar programı olduğun söyleniyor 🙂
Olay tazelik bayatlikta.
Bir şey olmaz.
protein zehirlenmesi olayı ile karıştırılıyor bu.bünyesi proteine alışık olmayan yoksul insanlarımız bu tarz birleşimlerde protein zehirlenmesi yaşayıp durumu bayat balıkla yoğurt yedime bağlayabiliyorlar.bayat balıkla yoğurt yenirse kurtulursunuz.süt ürünleri zehri bağlar kana karışmasını geciktirir.tavuğunda bayatı çok tehlikeli.
Sanki zehirlemez gibi. Ton balığını bayıla bayıla yerim, fakat süt ürünleriyle birlikte tüketmekten kaçınırım. Ama meşhur bir söz der ki, rakı, beyaz peynir, sınırsız ton balığı 🙂
bu arada yaşıyorum bi şey olmadı 🙂
dayı yaşı10 mu hala @internettin-hoca
😃😃 trup gibiyim
@internettin-hoca kral hala hayatta mısın
@internettin-hoca internette sohbeti pek iyi bilmiylrum googleden ama muhtemelen bana yanit verdiginin bildirimi bana asla gelmiycek neyse bb Bilgilendirdin beni
Nasılsın dayıcım eskiden sohbetlerin daha kültürlü olduğunu hatırlattın bana