Şu anketi tıklayınız 🙂
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
anket yok bende 🙁
Twitter'da anketler iki seçenekli yapılabiliyor. Çok da kafaya takmayın 🙂
Bende de ikisi yok ama alacak olsam PS4 alırım, hatta iki kişiye aldırdım, çok memnunlar 🙂
Teknoseyir'e de anket özelliği gelse çok güzel olur. Ama bazı konular yasaklı olmalı, Android mi iPhone mu, Windows mu Linux mu gibi.
Gizmodo hemen girmiş topa
@ad33p Bu bariz "Halkı kin ve düşmanlığa tahrik" suçu. Kınıyorum.
Amket özelliği cıktı twiiterda bir gun kalıyor onu denemek bu tip sorular icin en guzeli.
ikisi de yok şıkkı hani 😀
+1
İşin garip tarafı, sonuçları görmek isteyende PS4'ü seçiyor 😀 😛
ben ( temsili değil ) 😀
Oylamayı bozmak istemediğim için tıklamadım ama merak da etmiyor değilim. Nedir son durum?
15% Xbox One
85% PlayStation 4
@ad33p
Teşekkürler, dünya ortalamasını bayağı yakalamış Türkiye de.
cevaplarda ben 2 şık daha ekledim bana da oy verin 😀 kimse oy vermeyince kendimi bir kötü hissettim 😀
Boşuna anket kullanımı.
PlayStation 4 yok, XboX One yok, zaten twitterımda yok.
PC 4Eva!
Xbox ne kadar iyi olursa olsun Türkiye temsilcisi kullanıcılarını ikna edemediği müddetçe insanlar bildiğini alır. Sonuçta bunu gösteriyor zaten, ama o kadar da kötü değilmiş durumumuz. 5'te1 e yakın 🙂
@gamsizm abi ikisi de yoksa napacaz 😀
PS4 aldım, 1 hafta içinde sattım. Evet, sorunsuz, evet "bu oyun hangi donanım ister" kaygısı yok, evet gamepad'i şahane. Ama aynı oyunlar PC'ye kıyasla çok pahalı. PC'yi HTPC kasaya koyup, steam açılışta açılacak şekilde + big picture mod + Logitech F710 + Logitech K400'le üç aşağı beş yukarı aynı tecrübe yaşanabiliyor. Tabii ki PS4'e özel oyunlar yok, ama artık yapacak bir şey de yok. Oğlumla birlikte oynamak için Lego Marvel Super Heros bakmıştım, PS4 için 180TL civarındayken, PC'de 8 TL'ye aldım. Böyle farklar olunca insan 2 değil 12 defa düşünüyor.
Hocam alalı 1 ay oldu. Injustice ve Fifa 16 aldım. Rezillikten ibaret 250 tl nedir bir oyuna ya ? Allaha şükür durumum iyi de gençler kullanacak bunu 250 lira ne demek kimse açıklayamaz.
Anket nerde 😀 kör oldum