#akış #3D #3dyazıcı #destiny #oyunseyir #çekiliş
Arkadaşlar, elimde Destiny oyununa ait olan bir silahın birebir maketi var. Conduit F3 Fusion Rifle olarak geçiyor. Bu maketi çekilişle vermek istiyorum. Kargo alıcıya aittir. Uyarmadan geçmeyeyim silahın boyu yaklaşık 70 cm.dir. Kargo ücreti biraz yüksek olabilir. İsteyenlerin isimlerini aşağıdaki çekiliş linkine ekleyeceğim. Siz sadece bu mesaja çekilişe katılmak istediğinizi belirtin ,yeter. Çekilişi aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:



Bunlar hep şans tılsımı, beni yazarsan sevinirim. Bu arada fotoğrafları çektim bastırınca burada paylaşacağım onun için de tekrar teşekkür ederim.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
bende katılıyım:)
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Aslına bakarsan masaüstü torna tezgahlarında bile silah üretilebiliyor. İnsanlar silah üretimi konusunda neden 3D yazıcılara bu kadar taktılar bilmiyorum. 🙂
Bende katılmak istiyorum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Yaz beni de hocam.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
ben bi tane katılıyım o zaman
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Beni de yazın hocam
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Ben de katılabilirim.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Kazanırsam şirkete isteyeceğim kargoyu, güvenliği hareketlendireyim biraz 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Ellerine sağlık, yaz üstat benide.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Ya bunu bi ihtimal kazansam annem ne yapacaksın lan bunu anlamına gelen bi küfür eder bana kesin 😀
Yazıyorum , ona göre 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Güzelmiş ,Beni de yazabilirsin 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Ekle beni de dostum 🙂
Silahın ağırlığı ne kadar 🙂
400 gr. civarı
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Mermide alabiliyormuyuz yanında 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
benide ekle dostum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Yok yahu o bi kere olur, bol şanslar 🙂
cekilise katilmak istiyorum 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Katılmak istiyorum. 🙂
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
beni de ekle dostum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Tamam.demek ki kaldırmışlar. eskiden 5 dolarlık model indirme kotasını yüklüyorlardı hesabına. Olsun , yine de teşekkürler..:)
Katılmak istiyorum
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Katılmak istiyorum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Az önce adamlardan gelen yorum şu:
"Hi Oral,
No we havent. We still do that.
Thanks,
Mark"
Hesabına bir bak istersen.
Ya beni de ekle diyecem de ben kargoyu karşılayamam büyük ihtimal. Ulan fakirlik kanıma işlemiş ya. 😀
Herkese eşit davranmak durumundayım. Bir dahaki sefere umarım... 🙂
Çıkmaz demiyorum şansımı deniyorum 🙂 beni de ekler misin?
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Beni de ekleyin hocam.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Çekilişe katılmak istiyorum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Varım diyor.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Ben de katılmak isterim.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Şansımı denemek istiyorum. Beni de ekleyin.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Cekilise katilmak istiyorum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Baya da katılım olmuş. Çekiliş ne zaman olacak acaba? Belki hayatımda ilk defa bir çekilişten birşey kazanırım. Daha önce hiçbir çekilişten birşey çıkmadı bana çok şanssızım bu konuda 🙁
Linkte geri sayım mevcut. Bol şanslar. haftaya katılan herkese birşeyler göndereceğim bir çekiliş daha yapacağım. Takipte kal.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
15 kere açtığım linkte o sayımı görmemişim hahah 😀 İnşallah çıkar bu sefer 🙂
Ben de katılırım.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Bende katılmak istiyorum.
https://www.cekilisyap.com/destiny-conduit-f3-fusion-rifle
Arkadaşlar , çekilişe 1 gün kaldı. Ben her gelen talebi yazdım. Ancak sizler de kontrol ederseniz iyi olur. Listede ismi olmayan varsa haber versin , lütfen.
@biadam hayırlı olsun 😀
Çekilişi "bi adam" kazanmıştır. Kendisini kutluyorum. [email protected] e-postasından iletişime geçebilir. @biadam
Yaşasın! 😀 Baht benim yüzüme de güldü. 😀 Akşama doğru e-posta atıyorum hocam.
Bu arada bir konuda görüşlerinizi almak istiyorum.
Teknoseyir camiasını , ülkemizde teknoloji konusunda biraraya gelmiş en nitelikli topluluk olarak görüyorum ve bu paylaşımları sadece Teknoseyir'de yapıyorum. Kendi sitemde dahi duyurusunu yapmıyorum. 3D yazdırılmış ürünlerin çekilişlerini yapmaya devam etmeyi düşünüyorum. Daha sık çekiliş isteniyorsa maliyetleri biraz düzeltmek adına "sıfır" TL'den açık artırmaya çıkmayı düşünüyorum. En yüksek rakamı veren ürünü alır. (Rakam ne olursa olsun). Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tamamen ücretsiz çekilişlerim yine olacak. Çekilişe katılan herkese küçük de olsa bir şeyler vereceğim bir çekilişim de olacak , yakında.
Önümüzdeki çekiliş yine 1 kişiye ücretsiz olarak verilecek olan (kargo kazanana aittir) İzmir Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk heykelinin mini replikasıdır. Çekiliş 9 Eylül günü yapılacaktır.
Herkese katılımı için teşekkür ederim,
Gene bana çıkmadı 🙁
Açık artırma tarzı birşey bu siteden yapılacaksa yönetimin izni alınması gerekebilir belki @gamsizm
@oraltosun hocam, [email protected] adresi ile e-postayı yolladım. 🙂
Kazanan arkadaşımız hediyeyi almak istemedi. İlk mesaj atana veriyorum. [email protected]
Ben alabilirim 🙂 Mail de attım 🙂
Düzenleme: İlk ben atayım diye iki kelimelik mail attım sonra bir mail daha attım 😀 Bu sefer şans bana güldü inşallah 🙂
Gökhan Şahin kazandı.
Yok arkadaş ben bundan sonra hiçbir çekilişe, şans gerektiren bir şeye katılmayacağım. Bunun için lanetlendim sanırım. Boşuna heyecan yapıyorum anca
70 cm x 35cm falan. Hesaplarsın.
İstiyor musunuz ? Çekiliş öncesi belirttiğim bir şeyi tekrar söylemek zorunda kalıyorum. Kargo dokunabilir biraz 😉
Anladığım kadarıyla site yönetiminin de içinde oldugu bir durum bu. İnsanların ilgisini son dönemin en önemli teknolojik gelişmesi olan 3D yazicilara cekmekti niyetim. Bu hediyenin bedelini http://www.myminifactory.com da destiny aratarak ogrenirsiniz artik. Adeta buyuk kar saglayan troll muamelesi gördüm. Sizlere ekran karti incelemelerinizde basarilar dilerim.
#akış #çekiliş Çekilişe katılan ve "watchdog" tabir edilen kullanıcı olmayanlardan özür dilerim. Çekilişlere burada son veriyorum. Zira site yönetimi bu işten para kazandığımı zannettiler , sanıyorum. Gizliden bir iş yaptığımı sanmıyorum. Eğer hoşlarına gitmeyen bir durum olduysa bunu yazarak belirtebilirlerdi. Bu tavır hepsini gözümden düşürdü. Diğer paylaşımlarıma da son veriyorum. Saygının olmadığı yerde ben yokum. Hoşçakalın.
@bjelica Sözü fazla uzatmaya gerek yok. Çekilişe katılanların çoğunluğu site yönetiminin adamları ve hepsi hediyeyi almak istiyor ancak almıyorlar. Yani anlayacağın kendilerince birşeyler yapıyorlar. Bu insanlarla uğraşmaya değmez. Şunu anladım ki site ve ekip göründüğü gibi değil.