Süper! İşe yarayacak bir abonelik daha! Abone ol ve unut, 42 TL nedir ya? Bir de aile aboneliği varsa yeme de yanında yat 😀 Ücretsiz deneme de var, demek ki, dürüst satıcı, ürününe güveniyor.
@protego Katılıyorum ama işte iş güç aileden silemiyor ki bazılarımız. Yok apartman grubu yok iş grubu felan. Bende yok demeyi kabul de etmiyolar. Arada sırada böyle, sözleşme güncellemeseydi, paralı olacak bahaneleri, terketmek için güzel bahane olabiliyor ondan dedim 🙂
Artısı da yok ki ? Onaylı hesap badge i verecek mi ? Karşı tarafa istediğim yazı tipi ile yazı yazabilecek miyim ? Attığım video ve resimlerin kalitesi orjinal olacak mı ? Dosya limiti veya sınırı olacak mı ? Bu dediklerimi yapmak wp ve metanın bağlı okduğu şirket için 1 gün dahi sürmeyecek birşey. Yapsın bunları bizde plusını düşünelim. 😀
@rasko Mecburen aldırmak için yüzde 90 bağlarlar hocam. Herkes kullanıyor ve alternatifi yok çoğu kişi için. İş tarafında vs deli gibi kullanılıyor bizim ülkede.
@tongyabguhan34 Herkesin bir gmail eposta adresi var, 'belge'leri gmail'e kaptırmak istemezler diye düşünüyorum. Tabi fiyat böyle düşük olur ve kritik plus abone sayısına erişirlerse, istediklerini yapabilirler 🤔
Süper! İşe yarayacak bir abonelik daha! Abone ol ve unut, 42 TL nedir ya? Bir de aile aboneliği varsa yeme de yanında yat 😀 Ücretsiz deneme de var, demek ki, dürüst satıcı, ürününe güveniyor.
Saydığı avantajların da benim için hiç bir önemi yok 😀
@erhanm Bedava 1 ay denemenin bir zararı olmaz.
Silmek için güzel fırsat. Sadece konuşmaları offline yedekleyebilsem silicem ama yapamıyorum.
Silmek için asıl sebep bu yazılımın yıllardır ücretsiz oluşuydu 🙂
@protego Katılıyorum ama işte iş güç aileden silemiyor ki bazılarımız. Yok apartman grubu yok iş grubu felan. Bende yok demeyi kabul de etmiyolar. Arada sırada böyle, sözleşme güncellemeseydi, paralı olacak bahaneleri, terketmek için güzel bahane olabiliyor ondan dedim 🙂
Artısı da yok ki ? Onaylı hesap badge i verecek mi ? Karşı tarafa istediğim yazı tipi ile yazı yazabilecek miyim ? Attığım video ve resimlerin kalitesi orjinal olacak mı ? Dosya limiti veya sınırı olacak mı ? Bu dediklerimi yapmak wp ve metanın bağlı okduğu şirket için 1 gün dahi sürmeyecek birşey. Yapsın bunları bizde plusını düşünelim. 😀
Resim ve videoları "Belge" olarak gönderince orijinal kalitesinde gönderiyor zaten. Umarım onu paraya bağlamazlar.
@rasko Mecburen aldırmak için yüzde 90 bağlarlar hocam. Herkes kullanıyor ve alternatifi yok çoğu kişi için. İş tarafında vs deli gibi kullanılıyor bizim ülkede.
@tongyabguhan34 Herkesin bir gmail eposta adresi var, 'belge'leri gmail'e kaptırmak istemezler diye düşünüyorum. Tabi fiyat böyle düşük olur ve kritik plus abone sayısına erişirlerse, istediklerini yapabilirler 🤔
@rasko Evet ama böyle görünüyor. Yukardaki gibi önizlemeli ve de oynatan şekilde görünmüyor.
"Fiyata vergiler dahil olabilir"
Bu nasıl bir ihtimal olabiliyor?
Vergi varsa dahil diyor yani 😀 Vergi olmama ihtimali bize garip geldiğinden anlamak zor oluyor.
Süreyya hanımın muhteşem değişimi.
wp ilk çıktığında 1 dolardı oldlar bilir...
Ama o zamanlar veriler satılmıyordu. Şimdi hem verilerini veriyorsun hem de üzerine para veriyorsun 😀
42 liralık bir şey göremedim sunduğu özelliklerde.
Yoğun kullananlara hitap edebilir o özellikler, umarım eder yoksa ücretsiz sürüme reklam eklerlerse abone olmak zorunda kalırım 🙁
@leventp Hayır sunsa bile içimiz dışımız abonelik oldu abi ilerde adamların 500 tl ye çekmeyeceğinin garantisi de yok.
yakında bedavayı kıstıkça kısarlar o zaman görürsün abi 😀
"suyu yavaş yavaş ısıtıyoruz, yakında kullandığınız özellikleri de kırpıp plus'a ekliycez."