28 yaşında kolestrol, şeker, astım ve başlangıç düzey tansiyon hastasıyım. Hepsi için raporlu ilaçlarım var. Sağlık önemli. Sağlığınıza dikkat edin :).

BeğenFavori PaylaşYorum yap