Üzücü ama 9 yıl olmasına rağmen tüm maddeler hala geçerli. Dün son model bi s26 ultra kullandım. Kullanırken telefondaki buglardan kriz geçirdim.
Üzgünüm Apple da kusursuz değil fakat android kadar deneysel de değil.
Bir telefona o kadar para verecekseniz Apple'dan şaşmayın.
Edit: Bug dememe çok takılmışlar. Hatalar diyelim.

Neden pahalı android telefon kullanmanızı tavsiye etmiyorum ?

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki yazdıklarım tamamen tecrübelerimi yansıtmakta olup herhangi bir karalama amacı taşımamaktadır. 1- Kalitesiz uygulamalar Android tarafında bilgi...
BeğenFavori PaylaşYorum yap