@undefined Pek bir çaba yokki kablo döşer gibi döşedim bir kez o kadar... Valla bizim arıtılmış su tüketimi fazla hesaplarıma göre 1.5 ton atık çıkıyor bunun yarısı kadar da arıtılmış su kullanıyoruz genelde 1 damacana arıtılmışsa 2 damacana atık su çıkar
@alptekinck karavanlarda kullanılan, şimdi kanada gibi ülkelerde evlerde de lulanılmaya başlayan, su gerektirmeyen tuvalet cinsi. temel olarak sıvı katı ayrımına dayanıyor, bu koku önleyici bir tedbir ve insan dışkısı çok yararlı bir gübreye dönülüyor falan.
Eğer 3/4'ü ikinci kullanım su ve üstünü temiz su ile tamamlıyor ise çok da sakıncalı olmayacağını düşünüyorum. En azından ne zaman ikinci defa kullanılacak, ne zaman kullanılmayacak seçimi sunuluyor ise gene çok sakıncası olacağını düşünmüyorum.
amaç su tasarrufu ise nüfus planlaması yapacaksın. öyle en az 3 çocuk demeyeceksin en fazla 2 çocuk diyeceksin. doğayı hayvanları koruyacaksın. bunun başka bir yolu yok. dünya artık daha fazla insan kaldırmıyor. bir yerden sonra patlayacak...
@alptekinck evet ben hesapladım. insan gibi yaşayamadığım noktada bana zarar gelen noktada oturup hesabımı yaptım ve bunun için herhangi bir efendiye ihtiyacım olmadı.
Her tarafa su sıçratır.
Şu arıtmanın atık suyunu verdim ben klozete ufak bir depo ile. Ev müstakil olsa bu tip lavabo suları da yönlendirilebilir aslında
Ne kadar atık su çıkıyor ki günde? Verilen çabaya değiyor mu?
@undefined Pek bir çaba yokki kablo döşer gibi döşedim bir kez o kadar... Valla bizim arıtılmış su tüketimi fazla hesaplarıma göre 1.5 ton atık çıkıyor bunun yarısı kadar da arıtılmış su kullanıyoruz genelde 1 damacana arıtılmışsa 2 damacana atık su çıkar
işerler la bize oraya, bırak olmasın daha iyi...
Valla lavaboya işemeleri daha kolay, bu zor gibi 😀
Suyun yeniden kullanılması için böyle bir düzeneğe gerek yok ki, normal lavabo da olur. Ama ancak bu şekilde sosyal medyada viral olabilir.
Hiç şifon değiştirmediniz sanırım hocam 😀
O musluktan içinde duran suyun geldiğini varsayıyorum tabi.
Güzel fikir kötü tasarım
Aslında bu tasarrufun en iyisi kompost tuvalet ama alışkanlıklar değişmez kolay kolay
o ne oluyor?
@alptekinck karavanlarda kullanılan, şimdi kanada gibi ülkelerde evlerde de lulanılmaya başlayan, su gerektirmeyen tuvalet cinsi. temel olarak sıvı katı ayrımına dayanıyor, bu koku önleyici bir tedbir ve insan dışkısı çok yararlı bir gübreye dönülüyor falan.
@ersoy insan boku gübre olarak kullanılabiliyor muymuş ya? bugün aklıma gelmişti acaba oluyor mu diye 😀
@alptekinck ne fark ediyor? Hayvan oluyor da insan olmasın?
@hamitozlu insandan verimli bir atık çıkmasını beklemezdim.
@alptekinck: Niye, biyolojik olarak bütün intake yapıları sindiremiyoruz. Bazılarını da tam sindiremiyoruz; neden gübre olamasın ki atığımız?
@lterlemez ne bileyim ben 😀
sağlıklı olmayabilir mi acaba bilen arkadaşlar varsa aydınlatırsa seviniriz
Eğer 3/4'ü ikinci kullanım su ve üstünü temiz su ile tamamlıyor ise çok da sakıncalı olmayacağını düşünüyorum. En azından ne zaman ikinci defa kullanılacak, ne zaman kullanılmayacak seçimi sunuluyor ise gene çok sakıncası olacağını düşünmüyorum.
amaç su tasarrufu ise nüfus planlaması yapacaksın. öyle en az 3 çocuk demeyeceksin en fazla 2 çocuk diyeceksin. doğayı hayvanları koruyacaksın. bunun başka bir yolu yok. dünya artık daha fazla insan kaldırmıyor. bir yerden sonra patlayacak...
dünyanın kaldıracağı nüfusu sen mi hesapladın? efendilerinizin dayattığı fikirleri benimsemeyi bırakın.
@alptekinck evet ben hesapladım. insan gibi yaşayamadığım noktada bana zarar gelen noktada oturup hesabımı yaptım ve bunun için herhangi bir efendiye ihtiyacım olmadı.
@benvaryaben Dunyada nüfus sorunu varsa bunun sorunu ve avrupa dan ne turkiyeden ne de amerikadan geliyor. 😀 Ustune Turkiye nin nüfus sikintisi var.
@benvaryaben insan gibi yaşamıyor olmanın sebebi boş araziler mi 🙂