Akbank Axxess kredi kartı kullanan arkadaşlar ekstresine bir bakabilir mi? 1500 lira üyelik ücreti diye birşey yansımış bu ay. Bilgisi olan var mı? Şikayetvar'a bi sürü başlık açılmış. Ya valla aslında şu kredi kartlarını falan toptan kapatıp nakite dönmek lazım ama işte nasıl idare edecen. Herşeyin fiyatı uçmuş gitmiş. https://www.sikayetvar.com/akbank/ekstre/uyelik-ucreti

Akbank Ekstre ve Üyelik Ücreti Şikayetleri - Şikayetvar

Akbank için yazılan Ekstre ve Üyelik Ücreti şikayetleri için tıklayın! Akbank hakkında kullanıcı yorumları, Ekstre ve Üyelik Ücreti şikayetleri sikayetv...
BeğenFavori PaylaşYorum yap