Şaka maka korsan oyun oynamayalı 7-8 sene olmuştur.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
şaka maka oyun oynamayalı 7-8 sene olmuştur.
şaka maka oynamayalı 7-8 sene olmuştur.
@burakozyurek düğün var yarın sen de gel.
Para kazanmaya başladığımda geçmişte korsan oynadığım oyunların hepsini satın aldım, hayatım boyunca hiç korsan oynamadım olarak sayılır mı? 😀
Oyunları eskidiği için indirimli aldıysanız, bilemiyorum 😛
Bütün platformlarda almadıysan sayılmaz
Şaka maka korsan oyun oynamayalı 7-8 saat olmuştur.
Şaka Maka korsanlık yapmayalı 7 - 8 yıl olmuştur argh argh argh
Avrupa bozdu ya korsanlığın dadı yok.
16 sene oldu
11 sene oldu kullanmayalı. Çok keyifli.
Oyunda ve müzikte korsanı bırakalı çok oldu ama film/dizi olayında bir miktar korsan olayına devam ediyorum hala.
Bu işin şakası yok 😏