Neden Japonya'da "McDonald's" ismi yerine "マクドナルド" yani "Makudonarudo" kullanıyorlar bence çok hoş. Peki bizde Türkiye'de neden "Mekdanıls" olarak kullanmıyorlar, benzer şeyler değil mi 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap