Bilgisayara ilk kurdugunuz ve vazgecemediginiz programlar nedir? Belki baskalari icinde vazgecilmez olur. Benim ilk kurdugum ve yillardir vazgecemedigim "irfanview". Windowsdan bile once kurdugum oluyor makineye :)))

BeğenFavori PaylaşYorum yap