Merhabalar,
Sosyal medya ajansımda After Effects, Premiere Pro kurgu vs. yapmak için şöyle bir sistem seçtim. 53 bin TL civarına geliyor. Sizce nasıl bi sistem olmuş?

Merhabalar,
Sosyal medya ajansımda After Effects, Premiere Pro kurgu vs. yapmak için şöyle bir sistem seçtim. 53 bin TL civarına geliyor. Sizce nasıl bi sistem olmuş?

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bence pahalı gibi. şunda biraz oynama yapsanız.
https://www.itopya.com/thunder-5060-v4-intel-core-i5-14400f-gigabyte-geforce-rtx-5060-8gb-16gb-ddr5-500gb-nvme-m2-_h30896
Mehmet seninki de pahalı. 🙂 🙂 Atom işlemcili pc alsın. Ha ha
İşlemci ve ekran kartında güçlendirmeler yap.
Kurgu ae falan diyorsun ama seçtiğin monitör oyuncu monitörü. Bunda iş yapacak adam sosyal medyaya reklam vs için atacak renkler kayık doğru değil birşey değil. Görsel iş için birkere tamamen yanlış bir tercih o monitör. Size yüksek çözünürlük ve de adam gibi sertikasyonları olan renk doğruluğu falan bunları belirten kalibreli bir monitör lazım.
İşlemciyi 8 çekirdekli seçin. Rahat olursunuz ileri dönük. Windows 12 de de rahat çalışırsınız.
Bahsi geçen işler için biraz düşük olmuş. Özellikle işlemci, SSD, ekran kartı daha iyi olabilir. Tabii bütçe sınırlıyor tahmin ediyorum.
Not: Beyaz kasa alma. Gri sarımsı bir renge dönüyor 1 sene olmadan.
Benimki dönmedi, hala aynı 😛
2 seneden fazladır Corsair 400D Airflow Beyaz kullanıyorum. Renkte hiçbir değişiklik olmadı.
Harici bir şey çok bağlanması gerekcekse o anakartlarla olmaz hocam x870'e çıkmanız lazım. B850'de olur ama en dolusu hemen hemen x870 fiyatlarına. Ram kurtarır gibi, işlemci de pek olacak gibi değil monitör için yukarıdaki yorumlara katılıyorum
İş için kullanılacak ise bu sistem çok yetersiz. Bütçeyi ciddi derecede arttırmanız lazım. Bu uygulamalar basit 4k60 video editlemede minimum gereksinimleri anca karşılıyor. Siz profesyonel olarak kullanacağınızı söylüyorsunuz. Ram SSD kapasiteleri dahil her parça yükseltilmeli.
64 ram al.
uygulama ekran kartı mı kullanıyor işlemci mi? İşlemci ise r5 yetmez