Bağımlılık yapan android oyun önerisi bekliyorum, var mı şu anda oynadığınız bir şeyler?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
fallout shelter
Marvel Snap
clash royale yüklü şu anda sadece. puzzle seviyorsan bart bonte oyunlarına bak: https://play.google.com/store/apps/dev?id=6731838628059519714
bi ara sarmıştım, 50 leveldan oluşan çok güzel oyunları var, serinin bağımlısı olmuştum.
Kingdom Rush.
Oğlan bağımlısı yaptı deli gibi Brawlstars oynuyorum.
Mobile legens
Balatro oynuyordum ama sildim. Deli gibi oynatıyor.
balatro
slay the spire, dicey dungeons, into the breach
Slay the spire +1
Wampire survivors bu da olabilir
10 küsür senedir clash of clans oynuyorum
bağımlılık sayılmaz bence ya 🙂
@sqn 😀
dofustouch. turn based tactic-mmorpg. satranç benzeri süper dinamikleri var. end game pvp çok çok iyi. fakat 200lv olmak zor. refleksleri körelmiş biri olarak yata yata mmorpg oynamak çok konforlu. birçok kısıtlama dolayısıyla oyun p2w değil. (örneğin ap, mp ve resist sınırlamaları dolayısıyla dizilecek set seçimi çok stratejik) setini diz ister dungeon, ister 1vs1, ister 3vs3, ister perceptor kovala çok zevkli bir oyun. fakat uzmanlaşması zor ve emek istiyor. 2004 yılından beri oyunu ısrarla oynayan manyak bir kitlesi var. grafikleri anime tarzı olması nedeniyle eskimiyor. rpg olarak hikayesi güzel ve değişik bir espiri anlayışları var. strateji ounu seven herkes bence bir mid-game pvp charı dizip kolossiumlara katılmadan oyun hakkında kesin bir karar vermemeli.