Evet beyler benchmarklarınızı alalım. 230 ms'nin altına düşemedim ben.
https://humanbenchmark.com/tests/reactiontime
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şans eseri 81 ms geldi ilkte ama bilinçle 299 civarı 😀
223ms en iyisi.
ortalam 260-280 arası 😀
Ortalamam 160 oldu hep, best score 134
Oha, yaş kaç bu arada?
@antinatalist-nasreddin-hoca Yaşla ilgisi olduğunu sanmıyorum ben. 20 yıldır ani reaksiyon-dikkat gerektiren oyunlar oynuyorum. Ayrıca mouse-monitör de çok önemli. Bendeki tüm ekipmanlar bu tarz oyunlara uygun nispeten üst seviye ekipman 😀
@agab Bence yaşla da ilgisi var 230 rekorumu gece yapmıştım yatmadan önce bir türlü geçememiştim. Şimdi 202 ms yaptım.
Çok güzel siteymiş, başka testleri de var
Aynen. Kedilerin reflexlerini araştırırken insanı da araştırayım dedim, sonra bir de deneyeyim dedim harbiden varmış. Bu arada kedilerin tepki süresi 20 ms, sanki ekran kartı 😀
212
235 🥰🥰🥰
187 en iyisi, ortalama 250 civarı
213
237
190
189
205
En düşük 178, en yüksek 220
215 oldu bir kaç deneme sonunda
196 175 184 185 186
Rekabetçi oyun oynamanın artıları sanırım 😀
yaşlılığıma ver anca bu kadar 😀
😀
120 liralık ofis faresi ile anca bu kadar oldu.
Yiğidim o monitör ekran tepki süresidir yanlış yazmışlardır 😀
Bendeki dell iş mouse 😛 arada basar canı sıkılırsa.
@hegemen Monitör sınırına takıldım o halde. 😀
@_oppenheimer_ monitör sınırı yok aslında, telekinezi ile önceden tespit edip 0 ms basabilirsin 😇
Ofis bilgisayarı ve dandik monitörle denedim 182-186 arası çıktı. Akşam eve gidince gaming pc ile deneyeceğim bakalım fark olacak mı?
188 gördüm
173 aldım şimdi...
@lterlemez: 183, 166, 175... Devamında ortalamam 201 ms çıktı...
200-300 arası, 5 yapan arkadaş spiderman olarak işe başlasın