Dönüp dolaşıp izlediğiniz bir dizi var mı? #diziseyir
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 141 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fringe. Halen alternatifini bulamadım.
Benimkisi de Vampir Günlükleri 😊
kv 1-97
Behzat Ç, İşler Güçler, Kardeş Payı.
Dönüp dolaşıp en sevdiğim diziyi bile izlemem aradan 5 6 yıl geçsin bölümleri unutayım ki izleyip keyif alayım.
Seksenler... 🙂 🙂
Behzat
Vadi
Kardeş Payı, İşler Güçler
Stargate serisi
Leyla ile mecnun, işler güçler.
7 numara
The office, breaking bad.
Şu Breaking Bad'i çok da sevmemiştim ama Better Call Saul'dan sonra tekrar izlemek şart oldu 🙂. Bence bu sefer seveceğim 😀.
@root61 kesinlikle seveceksin bu sefer 😀
Yeşil Deniz
Castle (Finalini yaptı), Rookie Blue (Finalini yaptı), Grey's Anathomy (18. sezon devam ediyor ama ara ara başa sararım), NCIS (19. sezon devam ediyor ama ara ara başa sararım), The Passifc ve Band of Brothers (DVD setleri mevcut), Fringe, X-Files, MD. House, Bones, Rizzoli & Isles, Chuck, The Closer (ve spinoff'u Major Crimes).
Fringe ve Battlestar Galactica
Seinfeld.
Person of interest,kv 1-97