Yerli arabamızın çıkışına neredeyse 2 gün kaldı. Sizce çıkacak mı yoksa başka bir bahara mı kalacak? Beklentilerim çok yüksek değil ama fiyatı uygun olur diye umuyorum.

-Eğer güzel görünümlü dayanıklı bir suv olursa (suv olacak dendi diye biliyorum),

-Dayanıklılık testlerini başarıyla geçerse,

-400 km ve üzeri menzili olursa,

-fiyatı da 100k civarı olursa (Vergiyi yüzde 5-10 alsalar zaten 100 k civarına denk gelir sanıyorum ki) ciddi anlamda satın almayı düşünebilirim.ma fiyattan beni yakalayamazlarsa veya diğer özellikler sağlanmazsa çok satacağını düşünmüyorum.

Sizin düşünceleriniz nedir sizce nasıl olacak? Daha önce benzeri bir konu geçtiyse şimdiden özür kendi düşüncelerimi de belirteyim dedim.

#OtoSeyir #yerliotomobil

BeğenFavori PaylaşYorum yap