#yılbaşı nda ne yapacaksınız?
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sapanca da arkadaşlarla kar üzerinde party yapacağız. 🙂
oo güzel miş tam yılbaşı 😀
evde, kendimiz 🙂
Askeriyede kutladıktan sonra evde kutlamakta parti sayılır 😀
Bugün ne yapacaksam.
videosunu isteriz amam teknoseyir olarak 😀
evde tak başına serisi deme 😀
O bahsettigin dayidan mi 😀
Hahaha maalesef 😂
jumbo karides de ekle tam olsun. 🙂
Uyuyacağım
Ders çalışacağım. 😢
Ahtapot dışındakiler güzelmiş 😀 Onu da yemediğim için dışladım.
Bende fazla içmiyorum arda toplandıkça 😀 ama önüme ne gelirse içerim fark etmez 😀
@pi ne yapicaz
🙁
@orcun özel tarife olmasin yilbasina 😅
Evde Tek Başına izleriz herhalde. Dışarısı çok pahalı olur
Arkadaşlarınıda çağır 😀 kutla.
@burakdogn Sarılıp film izlemelik bakıyorum ama bakalım
@burakozkes iz çoğul ekini es geçmişim 🙂
Teyzemgillerle rakı balıque
Benim plan söylemedim 😀 bir arkadaş evinde parti verecek ona gideceğim 😀
@ermanyurdakann Ağzının suyunun aktığını gördüm şuanda 😀
Eskiden PTT derlerdi, Pijama+Terlik+Televizyon. Ben PTİ yaparım 🙂
Yılbaşı kutlamıyorum 🙂 bilakis erken yatıyorum.