Adıyaman'a atandım 🙂 vatana millete hayırlı olsun fakat...
Şuan çalıştığım özel okul bana hayvani bir maaş teklif etti gitmemem için. Öğretmen eksikliği. 2 katı neredeyse devletten. Bende şaşırdım. Fakat ne yapsam bilemiyorum. Bir yanda kadrolu eğitim sistemi bir yanda özel sektör..

BeğenFavori PaylaşYorum yap