Kapıları yağlamak için kolonya şişesinin içine yağ koymuştum, bayram ziyaretine gelene kolonya şişesi yerine karıştırıp bu şişeden verdik. Bu yağ galiba dedi, bir gülme tuttu 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap