Kapıları yağlamak için kolonya şişesinin içine yağ koymuştum, bayram ziyaretine gelene kolonya şişesi yerine karıştırıp bu şişeden verdik. Bu yağ galiba dedi, bir gülme tuttu 😀
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
iyi güldüm jnrguıosedmrtmgs
.
Su şişesine çamaşır suyu koymaktan iyi bence.
Hastanede bir gerizekalı pet şişeye formaldehit koymuştu arkadaşım 3 gün yataktan çıkamadı.
5-6 yaşlarında ben içtim bu şekil su yerine çamaşır suyunu 🙁
Kolon yağı
Kiriş yağı
kolon yağı alır mısınız 😀
Wd40 sıkın kapılara
Sadece ele geldiyse güldürür ama kolonya genelde haldır şaldır döküldüğü için, eğer yağ kıyafete de geldiyse güldürdüğü kadar sövdürür de. 😀
Sadece ele geldi 😀