O bebe bisküvisinde bir kalori var, inanamamıştım. Evet, çikolatası, pudingi, şekeri falan var da, bebe püskeviti ayrı bir şey. 100 gramı 500 kalorilerde. 1 paket cici bebe 1200 kalori civarlarındaydı. Nereden geliyor o kalori, nasıl geliyor, bebelere bu kadar kalori fazla değil mi gibi sorular dönüyor kafamda... Eskiden sadece alır süte banar yerdik. O bile lezzetliydi.
50 TL'den aşağı değildir şunun maliyeti.
o kadar ucuz mudur
Fakirlikten çıkmış bu. Benim bildiğim petibör bisküvidir bunun gerçek fakir hali 😀 Üstüne de süs konmaz ve fırın tepsisinde yapılır 😀
Petibör bile 15 lira mı ne?
Oha aynen biz de böyle yapardık. Ama artık zenginiz yapmıyoruz 🤣
Yerli malında haftasında yapan vardı bunu hep 😀 Tabii bebek bisküvisi olmayanından.
bebe bisküvisiyle hiç denemedim güzel olabilirmiş 😀
Benim de hiç aklıma gelmemişti.
ismine de yaz baby puding falan
Geçen hafta yaptık valla on numara oldu.
tarif alalım
@gurkan-atilgan petibörlü klasik olanından abi 😀 A101 pudingiyle yaparsın daha çabuk olur.
@ardazeytin tabağı büyütüp çikolata sosuyla süsledik mi 129 a çakarız oldu bu iş
Mahalleden gencolarla toplaşıp yapıyoruz. Güzel oluyor. 🙂
O bebe bisküvisinde bir kalori var, inanamamıştım. Evet, çikolatası, pudingi, şekeri falan var da, bebe püskeviti ayrı bir şey. 100 gramı 500 kalorilerde. 1 paket cici bebe 1200 kalori civarlarındaydı. Nereden geliyor o kalori, nasıl geliyor, bebelere bu kadar kalori fazla değil mi gibi sorular dönüyor kafamda... Eskiden sadece alır süte banar yerdik. O bile lezzetliydi.
killori diye okudum
Ban sebebi değil mi? 😀
https://www.youtube.com/watch?v=UMw6vw6J-JU