Evet beklenen gün geldi 😀 Hangisinde yeni nesil M1 çiplerden takıyorlardı? Adam gibi birşey yapsınlar. Güç tüketimi düşük, verimliliği yüksek olsun. Şaka bir yana zor bir seçim 🤔

Not: Arkadaşlar bu arada aşıdan çekiniyor olmamın tek sebebi bu mRNA aşılarını olan gençlerde şu kalp kası iltihabı(miyokardit) olayının olması. Aramızda tıpçılar varsa aydınlatabilirlerse çok iyi olur 🙂 https://tr.euronews.com/next/2021/06/11/abd-genclerde-pfizer-biontech-ve-moderna-as-s-sonras-miyokardit-vakalar-beklenenden-yuksek

BeğenFavori PaylaşYorum yap