@johnsmith Flyme 7.3 güncellemesi geleceğini açıkladılar. Sonra muhtemelen Flyme 8 güncellemesi gelecek. Android güncellemesi konusunda bir söylemleri henüz yok.
@protego İki sürüm var A kodlu olanlar Çin ve kısıtlı Asya coğrafyaları için, birde G kodlu global piyasa yazılımı var. Bize satılan cihazlar Global. Bölge ayrımı ve öncelik sırası yok o yüzden OTA'ya düşmeleri biraz zaman alıyor ve yoğunluğa göre kurması zor oluyor.
Yukarıdaki adresten yazılımı indirip kurmak kolay ama ilgili dosyayı telefona indiriyoruz. Dosya yöneticisinden ilgili dosyaya tıklayıp kur diyoruz işlem bitiyor.
@protego Gördüğüm kadarıyla kameraya gece modu, AOD modu yenilenmiş, yeni gesturelar eklenmiş, mesajlar uygulaması yerini Google mesajlara bırakmış. Dark mod geldi yazmışlar ama ona emin olamadım.
@johnsmith OTA muhtemelen daha az boyutlu olur ama telefonların artık çoğuna gelen ana güncellemelerin boyutları oldukça yükseldi. Flyme 7.3 'ten sonra birkaç ay içinde Flyme 8 güncellemesini yayınlarlar.
Bir ihtimal Flyme 8 ile Android 9 Pie gelebilir diyorlar ama Android Q çıkacağı için o zamana gene eski deme ihtimalimiz var. Meizu kafasına taş düşmedikçe Android sürümü güncellemiyor o ayrı mevzu 😀
@umtk Haberler diye bir uygulama gelmiş kaldırılmıyor da 🙁 İstemediği izin de yok, izinlerini kapatamıyorsun. Bilgi toplamak için yapılmış gibi duruyor
@protego Dahili bir haber servisi vardı zaten içinde ayrı bir uygulama haline getirme gereği duymaları ilginçmiş. Sistem uygulaması ise zaten izinleri siz yönetseniz bile belli yerlere erişim yetkisini en baştan almıştır.
Önceden bu kadar çok telefon paylaşımı olmazdı bu sitede. Umut ile birlikte arttı. Sürekli birbirine benzeyen telefonların haberini görmek de birilerinin ilgisi olabilir, eyvallah. Sadece artık siteyi daha az takip eder oldum. Bendeki etkisi bu. "İstemeyen okumasın gitsin!" muhabbetine, şimdiden söyleyeyim; gerek yok. Sadece fikrimi paylaştım. Herkese saygılar. @gamsizm
@supermix haklı olabilirsiniz. Burada aslında esas sıkıntılardan biri telefon piyasasının model ve özellik bakımından benzer bir kısır döngüye girmesi gibi görünüyor.
Sitenin okunma ve keşfedilmesini ciddi şekilde yükseltti. Bizde rakamlar var. Maalesef şu an için telefonlar teknolojiyi süren lokomotif konumunda. Bir sitenin buna sırt çevirmesi kendi sonunu hazırlar. Beğenmiyorsan git demiyoruz kesinlikle. Sizi korumak için de engel mekanizması ekledik siteye belki onu keşfetmediniz henüz. Umut'u engellerseniz hiç paylaşım görmezsiniz ki sadece bu konuda paylaşım yaptığı için ya arada hayatın sırrını paylaşırsa diye bir endişeniz olmasın 🙂
Yeni olan hangisi? 😛
Bu adamların 16 ile ne takıntısı var? Bi de th ile.
markanın 16. yılı.
@louie Çok yaratıcı bi firma o zaman :))
@epalo maalesef 🙂
Meizu 16th alanlar küfür ediyor şu an daha yeni aldık diye.
Altı ay sonra Meizu 17th çıkarsa asıl sıkıntı o olur. 😀
Zaten güncelleme desteği olmayan bir telefon aldıkları için de küfür ediyorlardır hali hazırda 😀
@johnsmith Flyme 7.3 güncellemesi geleceğini açıkladılar. Sonra muhtemelen Flyme 8 güncellemesi gelecek. Android güncellemesi konusunda bir söylemleri henüz yok.
http://forum.flymeos.com/thread-50680-1-1.html?fbclid=IwAR0XDcXqA8FnyC2DWkXdFCVRv3G72XY2M6t_UFO44cQBFK5BhrqsHbn0jvc
@johnsmith @protego Meizu 16th için Flyme 7.3 güncellemesi yayına girdi. OTA olarak gelmediyse aşağıdaki link üzerinden indirip kurabilirsiniz.
http://www.flymeos.com/firmwarelist?modelId=115&type=1
@johnsmith Söz konusu Meizu ise OTA dağıtıma düşmeşi bir ay bile sürse şaşırmam. 😀
@umtk Sonunda teşekkürler 😀 Telefon üzerinden baktım henüz yok. Tüm diller ve ülkeler için tek sürüm halinde mi geliyor flyme güncellemeleri?
@protego İki sürüm var A kodlu olanlar Çin ve kısıtlı Asya coğrafyaları için, birde G kodlu global piyasa yazılımı var. Bize satılan cihazlar Global. Bölge ayrımı ve öncelik sırası yok o yüzden OTA'ya düşmeleri biraz zaman alıyor ve yoğunluğa göre kurması zor oluyor.
Yukarıdaki adresten yazılımı indirip kurmak kolay ama ilgili dosyayı telefona indiriyoruz. Dosya yöneticisinden ilgili dosyaya tıklayıp kur diyoruz işlem bitiyor.
@umtk Teşekkürler 🙂 2GB da amma büyükmüş yahu. Ayrıntılı change note koysalar ölürler zaten 😒
@protego Gördüğüm kadarıyla kameraya gece modu, AOD modu yenilenmiş, yeni gesturelar eklenmiş, mesajlar uygulaması yerini Google mesajlara bırakmış. Dark mod geldi yazmışlar ama ona emin olamadım.
@johnsmith OTA muhtemelen daha az boyutlu olur ama telefonların artık çoğuna gelen ana güncellemelerin boyutları oldukça yükseldi. Flyme 7.3 'ten sonra birkaç ay içinde Flyme 8 güncellemesini yayınlarlar.
Bir ihtimal Flyme 8 ile Android 9 Pie gelebilir diyorlar ama Android Q çıkacağı için o zamana gene eski deme ihtimalimiz var. Meizu kafasına taş düşmedikçe Android sürümü güncellemiyor o ayrı mevzu 😀
@umtk Haberler diye bir uygulama gelmiş kaldırılmıyor da 🙁 İstemediği izin de yok, izinlerini kapatamıyorsun. Bilgi toplamak için yapılmış gibi duruyor
@protego Dahili bir haber servisi vardı zaten içinde ayrı bir uygulama haline getirme gereği duymaları ilginçmiş. Sistem uygulaması ise zaten izinleri siz yönetseniz bile belli yerlere erişim yetkisini en baştan almıştır.
Çift ekranlı telefon sandım 😄
Aynen nasıl katlanacak diye düşünüyordum 😀
Ne zaman geliyor? Kaç para? Kimse sormamış 🤔
Umut paylaşmıştı daha 1-2 gün içerisinde. Yine de kontrol et ama 400$ gibi bi fiyat hatırlıyorum
avrupada en düşük 500 eurocuk sadece hesapla 😀
Çentikten 100.000.000 kat daha iyi bir tasarım.
Arkaları ucu telefon görüntüsü veriyor.
G2 bundan daha iyi cihaz. XDA konusunda binlerce rom var.
Önceden bu kadar çok telefon paylaşımı olmazdı bu sitede. Umut ile birlikte arttı. Sürekli birbirine benzeyen telefonların haberini görmek de birilerinin ilgisi olabilir, eyvallah. Sadece artık siteyi daha az takip eder oldum. Bendeki etkisi bu. "İstemeyen okumasın gitsin!" muhabbetine, şimdiden söyleyeyim; gerek yok. Sadece fikrimi paylaştım. Herkese saygılar. @gamsizm
Telefon haberleri daha okunuyor gibi düşünce var. Zaten telefon almak isteyen haberlerden çok inceleme tarzı metinleri okuyor veya okumadan alıyor.
@supermix haklı olabilirsiniz. Burada aslında esas sıkıntılardan biri telefon piyasasının model ve özellik bakımından benzer bir kısır döngüye girmesi gibi görünüyor.
Sitenin okunma ve keşfedilmesini ciddi şekilde yükseltti. Bizde rakamlar var. Maalesef şu an için telefonlar teknolojiyi süren lokomotif konumunda. Bir sitenin buna sırt çevirmesi kendi sonunu hazırlar. Beğenmiyorsan git demiyoruz kesinlikle. Sizi korumak için de engel mekanizması ekledik siteye belki onu keşfetmediniz henüz. Umut'u engellerseniz hiç paylaşım görmezsiniz ki sadece bu konuda paylaşım yaptığı için ya arada hayatın sırrını paylaşırsa diye bir endişeniz olmasın 🙂