Abi bu neyin farkı ? #newegg de 30 dolar olan soğutucuyu #Hepsiburada.com nasıl 221 türk lirasına satabiliyor ?😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Cooler Master Hyper 212 EVO
30 dolar 89 lira yapıyor %18 KDV 105 lira yapıyor sen 121 lira kar koyup damı satıyorsun bu malı?

biri açıklasın lütfen
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835103099

http://www.hepsiburada.com/cooler-master-rr-212e-16pk-r1-hyper-212-evo-intel-lga775-1150-1151-1155-1156-1366-2011-am2-am2-am3-am3-fm1-cpu-sogutucu-p-BD800225

COOLER MASTER Hyper 212 EVO RR-212E-20PK-R2 Continuous Direct Contact 120mm...

Buy COOLER MASTER Hyper 212 EVO RR-212E-20PK-R2 Continuous Direct Contact 120mm Sleeve CPU Cooler Compatible with latest Intel 2011/1366/1155 and AMD FM1/FM2/AM3+ with fast...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 14

#KonuDışı #30AğustosZaferBayramı

"orduya ilk katıldığım günlerde, bir arap binbaşının; 'kavm-i necip evladına sen nasıl kötü muamele yaparsın' diye tokatladığı bir anadolu çocuğunun iki damla gözyaşında türklük şuuruna erdim. onda gördüm ve kuvvetle duydum. ondan sonra türklük benim derin kaynağım, en derin övünç membağım oldu. benim hayatta yegane fahrim, servetim, türklükten başka birşey değildir."

- mustafa kemal atatürk

https://eksisozluk.com/entry/62649507

30 ağustos zafer bayramı

"orduya ilk katıldığım günlerde, bir arap binbaşının; 'kavm-i necip evladına sen nasıl kötü muamele yaparsın' diye tokatladığı bir anadolu çocuğunun iki damla gözyaşında türklük...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#KonuDışı #film, Merhaba arkadaşlar az bilinen #underrated #FilmTavsiyesi bekliyorum.

1- Pandorum (2009) http://www.imdb.com/title/tt1188729/
2- Dredd (2012) http://www.imdb.com/title/tt1343727/
3- Snowpiercer (2013) http://www.imdb.com/title/tt1706620/

Pandorum (2009)

Directed by Christian Alvart. With Dennis Quaid, Ben Foster, Cam Gigandet, Antje Traue. A pair of crew members aboard a spaceship wake up with no knowledge of their mission or their identities.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

cpu fanı güç kaynağına bağlamak istiyorum 4x pin cpu fanını ekran kartına taktım burada bir uyumsuzlukla karşılaştım

4 pin cpu fanını direk 4 pin molex güç kaynağına bağlamak istiyorum , hangi kabloyu hangisine bağlayım

1-bunu yapabilirmiyim
2-hangi kabloları kesip biçicem 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap