#KonuDışı #30AğustosZaferBayramı

"orduya ilk katıldığım günlerde, bir arap binbaşının; 'kavm-i necip evladına sen nasıl kötü muamele yaparsın' diye tokatladığı bir anadolu çocuğunun iki damla gözyaşında türklük şuuruna erdim. onda gördüm ve kuvvetle duydum. ondan sonra türklük benim derin kaynağım, en derin övünç membağım oldu. benim hayatta yegane fahrim, servetim, türklükten başka birşey değildir."

- mustafa kemal atatürk

https://eksisozluk.com/entry/62649507

30 ağustos zafer bayramı

"orduya ilk katıldığım günlerde, bir arap binbaşının; 'kavm-i necip evladına sen nasıl kötü muamele yaparsın' diye tokatladığı bir anadolu çocuğunun iki damla gözyaşında türklük...
BeğenFavori PaylaşYorum yap