Teknoseyir'in en cok severek izledigim videolari Teknoloji ve Bilim Notlari video serisi. Hamdi abinin ve Can'in samimi yorumlariyla gundemi takip etmek keyif verici. Arada Can aykiri fikirler sununca Hamdi abi olayi toparlamasi vs gayet hos oluyor 😀

Ellerinize saglik, umarim gelecekte daha cok icerik goruruz boyle. Teknoseyir sizinle guzel efendim.

@hkellecioglu

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2017/02

9 - 14 Ocak 2017

Ülkemizden ve Dünyadan Teknoloji Gündemi

- Yahoo isim değiştirdi Altaba oldu.

- Twitter başkan yardımıcısı Türkiye’ye geldi

- Booking.com’a Türkiye’den ceza geldi.

- Google Nexus 6 serisinde ortaya çıkan önemli bir açığı kapadı.

- Alphabet, drone kullanarak internet servisi sunma projesini iptal etti.

- Google Android kullanım istatistiklerini paylaştı.

- Google, Chrome’a FLAC formatlı müzik oynatma desteği getirdi.

- Android Wear 2.0 Şubat ayında geliyor.

- Intel Skylake ve Kaby Lake işlemcili sistemlerde USB güvenlik açığı bulundu.

- HTC’nin yeni telefonu U Ultra.

- Nokia 6 ve muhtemelen 8 26 Şubat tarihinde geliyor.

- Microsoft Creator güncellemesinde gelecek bazı yeni özellikleri açıkladı.

- Microsoft, Windows güncellemelerinin dosya boyutunu ciddi oranda düşürecek.

- Panasonic, bükülebilir batarya üretti.

- Uber, Google Maps’e entegre çalışacak.

- Apple da dizi çekme işine girmeye hazırlanıyor.

- iPhone 10 yaşında.

- Apple, MacBook Pro’nun pil sorununu çözdü.

- Tesla Apple’dan iki ismi transfer etti.

- PC satışlarındaki düşüş, beşinci yılında da devam ediyor.

- Avrupa Birliği iletişim uygulamalarına yasal sorumluluklar getirmeye hazırlanıyor.

- ABD’de uçaklarda Note 7 ile ilgili uyarı yapılması uygulamasına son veriliyor. (bir not)

- ZTE, 3000 çalışanın işine son verecek.

- Proje yönetim uygulaması Trello satıldı.

- Tarayıcıların otomatik doldurma sitemleri bilgi hırsızlığı için kullanılabiliyor.

- Opera’dan yeni bir tarayıcı fikri: Opera Neon

- Nissan ve BMW, Cortana’yı araçlarına entegre ediyor.

- Takata’ya bir milyar dolar ceza geldi.

Oyun Dünyası

- Nintendo Switch tanıtıldı

- NES Classic’e yeni oyunlar eklemenin yolu bulundu.

- Beyaz PS4 Slim çıkıyor.

- HTC Vive, Oculus’tan iki kat daha fazla satıyor.

- Microsoft Xbox’a özel hazırlanan Scalebound’u iptal etti.

- Activison bir açıktan yararlanıp Infinite Warfare’de haksızlığa neden olan oyuncuları 48 saat banladı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 81
  • miskin @miskin

    @gamsizm @hkellecioglu böyle oturma odası formatı güzel sanki karşılıklı oturmuş konuşuyoruz gibi fakat nacizhane bir tavsiyem olacak görsellik olarak konuşulan konunun desteklenmesi gerekiyor kanımca. takip ederken başka bir yere bakıp dönünce neyden bahsediyorlardı acaba? olduğum oluyor. arka planda bir lcd tv olsa sunum şeklinde konuşulan konuya ait metin görsel firma logosu vs. olsa. mesela htc nin yeni telefonu çıkmış diyorsunuz ee telefon görseli vs. bir renk arıyor insan. bir ara lcd tv önünde incelemeler yapıyordunuz hatta telefonu lcd tv ye bağlıyordunuz o incelemeler düz konuşulanlara göre daha akılda kalıcı oluyordu. tabi teknik imkanlar diğer durumlar ne kadar el verir bilemiyorum zaten sizde düşünmüşsünüzdür bunları.

  • ufuksey (dhw : vega) @ufuksey-dhw-vega

    Akıllı saatler konusundaki fikir ayrılığım devam ediyor. Bu videodaki "akıllı saatler çok kalın, çok ağır" ifadesine takıldım.
    Hem Pebble Time hem de S2 Gear Classic kullanıyorum, ikisi de önceki saatimden ağır veya kalın değiller. Bu saatlerin ikisini de ağırlık veya kalınlık nedeniyle kullanmamak için bir sebep yok.
    Akıllı saatlerin önündeki engel bence insanların artık saat için telefon kullanıyor olmaları. Pc başında, telefonda, araçlarda her yerde, her an saate erişebiliyoruz... Bu da saat kullanımını neredeyse kolye-yüzük kullanımı kadar aksesuar düzeyine düşürdü diyebiliriz...
    Ben tekrar söylüyorum, çok subjektif bir konu olmakla birlikte ben akıllı saatlerin kullanımından çok memnunum...Oldukça işlevsel buluyorum...

  • BAkts @bakts

    Google maps mesafe söylerken eğimi falan da hesaba katıyor mu ? Dağa çıktığımızı anlıyor mu ?

  • Ekrem @huseyinekrem

    Arkadaşı banlasak yeridir sanırım 🙂