https://www.youtube.com/watch?v=5honjQoJVIY
Eski Teknoseyir videolarını gün içinde basit işleri vesaire yaparken izlediğim için bugün önüme ilk çıktığında izlediğim bu inceleme karşıma çıktı. İzleyip bitirdikten sonra aslında telefon dünyasının çok değil bundan 10 sene önce hala nasıl insanlara heyecan verdiğini, bir otg desteğinin bile güzel sayıldığını hatırladım. Şuanda katlanır cihazlar dahil hiç bir mobil cihaz açıkçası beni heyecanlandırmıyor. Zaten mesleğim gereği yeni API sürümlerini takip etmek haricinde, amiral gemisi veya orta seviye cihazların kamerasıymış, ekranıymış hepsi tek düze ve aynı şeyin laciverti gibi geliyor. Evet bir şeyler gelişiyor ama bu olağan akışta olan bir gelişmenin ötesinde de değil maalesef. Neyse gideyim de biraz lumia incelemelerine sarayım 😀
Dark'ın büyük ekranlı telefon isteyenlere 6 inç çözümü Evo P60'ı inceliyoruz. Evo P60'ın ekici yanı büyük IPS ekranı ve kutu içeriği. Teknolojiye dair son ha...
Arkadaşlar selamlar, Samsung A54 5g telefonunu aldım ve bugün kargo ile bana ulaştı ama aklıma takılan bir konu oldu. Normalde telefon kutuları jelatinli olurdu ama bu sefer gelen telefonda sadece 2 tane sağ ve solunda kağıttan güvenlik bandı vardı(bu bant yırtıksa vesaire diyerek yazı yazan cinsinden) kutunun jelatinsiz olup, sağında ve solunda bu banttan gelmesi normal midir? Samsung yeni telefonlarını böyle mi göndermekte artık?
Daha geçen haftalarda her zaman yaptığım gibi eski TeknoSeyir videolarını izliyordum. Bana Windows Phone 8, Can'ın tuşlu telefon ve bir kaç ay sonra Iphone'a geçip geri adam atma macerası vb. içerikleri her zaman zevk vermekte. Açıkçası nostalji seven bir insanım. İşte bu nostalji esnasında TeknoSeyir'in geleceği videosu önüme düştü ve izledim. Kendi kendime iyi ayakta kaldı ekip ama hepimizin de fark ettiği gibi bir şeyler yolunda olmadığı da açık olduğundan umarım yine böyle bir şey olmaz dedim ve oldu. Maalesef artık Murat Gamsız benim nostalji turumun bir parçası olacak. Hepsinin yolları açık olsun.
@gamsizm Abi solarix isimli oyunu inceleyecekmisiniz Türk yapımı steam de çıkış yapmış bir oyun aynı zamanda microsoft xbox one platformuna da çıkacak,dün ilk defa Bölümsonucanavarı sitesiyle canlı yayınlarıda karşılaştım ve kendileri özellikle çok zorluklarla karşılaşmış,gerek firmalar gerek basın yönünde oyun başarılı gerçekten birde siz oyunu incelerseniz veya sizde canlı yayın yapıp tamamen tanıtırsanız sevinirim,izlediğim en dobra insanlardan biriydi 😀 http://www.twitch.tv/bolumsonucanavari/v/7620571 buda yaptıkları yayın,işin yoksa birazcık izlemeni tavsiye ederim abi gerçekten zorluklara karşı yapılmış başarılı bir iş,sizden de bekliyoruz inşallah bir yayın
http://www.pulsetense.com/
Bu durumu paylaşan arkadaşlardan rastgele 3 kişi Mount&Blade, Broken Sword: Director's Cut, Pool Nation oyunlarından birine sahip olacak. Çekiliş yarın 22:00'da bitecek ve cekilisyap.com üzerinden gerçekleştireceğim. #TeknoÇekiliş #çekiliş #giveaway #steam
#satılık #akış #ikinciel #alınık Nintendo game boy ve game boy advance oyunları arıyorum oyun fark etmez ama mario,pokemon,zelda gibi oyunlar varsa çok daha iyi olur fiyatta makul olmak şartıyla 🙂
Game of Thrones 80'lerde yayınlansaydı giriş videosu nasıl olurdu? Güzel bir çalışma olmuş. 😁
***ATTENTION!*** I did not made the visuals NOR the sound for this clip - I used the VHS intro made by Hunterlsanders and music by Steve Duzz, cut it a bit and uploaded for all to enjoy. No profit is...
https://youtu.be/WbyafyWP19g nokianın tekel olduğu, ucuz pclerin 256mb ramli olduğu zamanlar 😀
Donanımsal Bölüm 2. sene 2006. Google YouTube'u yeni satın almış. Facebook var ama henüz üniversite ağı. 2006 yılının Eylül'ünde herkese açılacak. Twitter'da ilk mesaj 21 Mart 2006'da...
Arkadaşlar daha çok skype için kullanılabilecek ön kamerası idare edebilecek ucuz tablet pc arıyorum,çok seçenek var özellikle çin istilası var ama çözüm bulamadım,yardım ederseniz sevinirim
#KonuDışı Benim saçların önlerinde seyrelme var son 1 yıldır dikkatimi çekiyor acaba tavsiye edeceğiniz şampuan veya doğal çözüm varmı seyrek yerlerden saç çıkartacak bu arada yaşım:17
Konusu açılmışken bu Dark markası bir dönem çok meşhurdu. Çin’den üstüne marka basılmış ürün getirirdi ama parasına göre ürünleri fena değildi. Sonradan kaybolup gittiler.
Telefon işine bir ara her marka dalıyordu. Dark'ta o dönem dalanlardandı. Adım başı markanın türediği dönemde Dark yine bir adım öne çıkıyordu diye aklımda kalmış. En son 1-2 sene önce dönüştürücülerini almıştım marka hala aktif diye hatırlıyorum.
@stewie General Mobile Discovery modeli bu modayı başlatmıştı. Şuan General Mobile bile piyasadan silindi.
@behzat gümrük işleri ve vergiler o işleri bitirdi