cnklc paylaştı.

Dikkat dikkat, Arzum, TeknoSeyir üyeleri için %35 indirim kodu gönderdi. TEKNOSEYIR35 kodunu kullanarak http://www.arzum.com.tr/ sitesinden alışveriş yaptığınızda Okka hariç tüm ürünlerde bu indirimi kullanabiliyorsunuz. Son kullanma tarihi 31.12.2016.

Arzum Küçük Ev Aletleri | Online Alışveriş - ARZUM

Aradığınız Küçük Elektrikli Ev Aletleri Arzum’da! Gıda Hazırlama, Mutfak, Ütü, Temizlik, Kişisel Bakım konularında kaliteli ürünler sunmaktayız.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 29
  • Alp @acpcore

    Bayi indirimi diye birşey var. Ayrıca ana dist. veya üretici direk satıp tek tek müşteri ile uğraşmak yerine bayiler satsın onlarda sadece bayi ile iletişimde olsun ister. Yani arzumun durumunu bilemeyeceğim ancak bizim için duru bu.

  • ALİ KÖPRÜLÜ @alikoprulu29

    Siz satıcı olsanız ve üretici firma sizden ucuza satsaydı siz ne düşünürdünüz 🙂 ??? O yüzden adamlar en pahalıya satmak mecburiyetinde 😀 Bu arada %35 indirimle 142 liraya geliyor yani HB'den ucuza

  • Tarık Behlül Karagöz @tarik

    Firmalar genelde kendi mağazalarında ürünü ucuza satmaz. Öyle olursa dışarı mal verdiği satıcıyı baltalamış olur. O açıdan normal karşılamak lazım.

  • ALİ KÖPRÜLÜ @alikoprulu29

    @woxed bu firmaya özel bir savunma değil, genel olarak böyle farklı uygulama yapan firma var mı bilmiyorum. Örnek veriyorum firma bir ürüne 100 liraya satıcıya veriri resmi satış fiyatı da örnek 200 TL der. firma istediği fiyata satar. Ben satarken 199 TL'ye satarım sen karından feragat edersin 135 TL'ye satarsın 🙂 Üretici firma tutar da düşük fiyatlara satarsa ben ne oluyo derim 🙂 Mesela Petin mağazacılık işine girdiğinden beri toptacılar ve parekendeciler de penti ürünler bulunmaz oldu, adamlar boykot ettiler, ararsan bulursun ama bir kaç tane kaldı. Samsung telefonlarda amiral gemileri ilk çıktıklarında eskiden çok pahalı olurda bir kaç ay içinde pat diye fiyat düşerdi. Sonra Samsung Apple fiyat politikasını uygulamaya başladı ve fiyat olayına müdahale etti eskisi gibi 2-3 ay içinde 500-600 lira birden düşmüyor 🙂 daha yavaş ve kontrollü düşüyor muhtemelen kendi karlılığını artırıp satıcıların karlarını düşürmüştür 😀

http://www.freecodecamp.com/

Html ve CSS ile başlayıp js, jquery, bootstrap, nodejs, expressjs vs birçok platformdan eğitimlerin yer aldığı bir site. Yaptırarak öğretmesi açısından çok iyi tavsiye ederim.

#code #programming #jquery #html #css #nodejs #ExpressJS #akış

Learn to code and help nonprofits

Learn to code and build projects for nonprofits. Build your full stack web development portfolio today.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

DreamSpark haricinde öğrenci mail'im ile üye olup bedavadan yazılım vs alabileceğim sistemler var mı ? #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap