Devam ediyorum 🙂 #akış #tasarım #duvarkağıdı #MasaüstüDuvarKağıdı #mizah

Devam ediyorum 🙂 #akış #tasarım #duvarkağıdı #MasaüstüDuvarKağıdı #mizah

Günün ilk kahvesi TS den

naçizane amatör bir çalışma 🙂

ios ta limbo ve bir çok uygulama 60kr a inmiş. Birşeyler mi kaçırdım ? #iOS #AppStore
#akış ?
#voip #akış
Merhabalar
Ben yurt dışından yabancı bir numara alıp (Örn. Amerika) bunu kendi TR nolu, cep yada sabit telefonuma yönlendirmek istiyorum. Bunu yapmamı sağlayacak olan bir servis var mı ?
Teşekkürler
#Synology #nas #sabitip #uydunet
Merhabalar
Elimde Synology DS115 cihazından var ve bunu sabit ip ile kullanmak istiyorum. Uydunetten sabit ip hizmeti satın aldım fakat ne denersem deniyim başaramadım. Ttnetten alınca kullanıcı adı şifre girmek yetiyormuş fakat Uydunet'in öyle bir alt yapısı yok.
Ayarlar konusunda yardımcı olabilir misiniz ?
Teşekkürler
Keşke internet sitelerine de şirket içinde ki birimler gibi özen gösterseler.
#rezalet #servispoint #zotac #NVIDIA #ekrankartı
Merhaba Arkadaşlar
Geçen sene Vatan Computer'ın İstanbul Astoria şubesinden NVIDIA 780 bir ekran kartı aldım. Kart benim hatam nedeniyle arızalandı ve garantiye yollandı.
Garanti'den "üzerinde ki toz ile birlikte" 15 gün sonra geri döndü. Anakartın dışında ki bir takım devrelerin zarar gördüğünü ve kartın garanti dışı kaldığını söylediler.
Aradık bunu parasıyla yapın dedik biz yapmıyoruz dediler.
Bu garanti ne işe yarıyor ? Benim garanti sürem dolmadı, dolsa dahi parasıyla yapmak zorundalar ben 1.3K Tl'yi çöpe atmak istemiyorum.
Tüketici Hakem Heyetine gideceğim. Size başka neler yapabilirim bu problemi çözmek için ?
#tablet #operator #turkcell
Merhaba arkadaşlar
Cellular destekli bir tablet aldığımda operatörlerin 1 kullanıcı için 2 hat verme gibi bir hizmeti var mı ?
Uzun zaman önce Vodafone'un bir tv reklamında görmüştüm yanılmıyorsam. Şuan Turkcell kullanıcısıyım. Turkcell böyle bir hizmet veriyor mu ? Bu hizmetten yararlanan var mı ?
Teşekkürler
aynen o küçük logolarla düz bir wallpaper da tasarlasan bence çok güzel olur 😄
Daha önce yapmayı düşünüp vazgeçmiştim. Logoların olduğu bir wallpaper da geliyor birazdan 🙂
God bless you son! 🙂
@dogaylmz mouse pad tasarımı nerde? 😀
İhmal ettim ben onu 😀 Ürün tasarımı yapmıyorum artık kimse bakmıyor çünkü. Üretilecek densin o zaman bir sürü alternatif çıkartırım. Yoksa onlarca kupa fikri var aklımda. @emre64
Bir tane yapsanız muhteşem olur hocam 🙂 @dogaylmz Tasarımlarınız çok güzel çünkü.
Teşekkür ederim 🙂 Aklımdaki mousepad tasarımını wallpaper olarak atayım o zaman buraya. @emre64
@burakozkes
Burak bunu sevdi. Eline sağlık. Teknoseyir çok şanslı 🙂
@geekherif daha önce vermişti bir bakayım
Yok malesef. Paylaştığı görsel Gamende imiş
https://teknoseyir.com/durum/450241#comment-1855697
Eve geçtiğimde atarım arka planı da 🙂 @geekherif @onrdrsy
Hatta paylaşmışım. Buyrun dilediğiniz gibi kullanın, kurcalayın 😀
https://drive.google.com/folderview?id=0B_xtU7O1ANMvOVd0NU0zOWdHc1k&usp=sharing
Hiç sorun değil 😀 Hatta shutterstock gibi bir yerde satışa koymayı düşünüyorum bunları. Teknoseyir ahalisine bedava tabi ama 😀 @geekherif
Ben internette bulduğum görselleri biraz karikatürize bir şekilde vektörel hale getirip birleştirdim. Tam türkçe karşılığı nedir bilemiyorum ama pattern terimi karşılıyor sanırım bunu 🙂 @geekherif