Teknoloji ve Bilim Notları 2018/22
- New Horizons hiç olmadığı kadar uzakta, Kuiper Kuşağından geçerken yıl başında Ultima Thule adlı gök cismini yalayacak.
- NASA Mars’ta hayat izi buldu Miller deneyi ve hayatın başlangıcına dair derleme yazı
- Evren genişliyor ama neye?
- Harvard’lı araştırmacılar insan bilincinin kaynağın bulduklarını iddia ediyor. Bilinç, farkındalık nedir?
- Çocukların ekran başında zaman harcamalarının makul sınırı nedir?
- Yeni yöntemle kemik dokusu ve diş minesi taklit edilebilecek.
- Beynin tozunu silkelemek için gerekli egzersiz miktarı nedir?
- İnsanların konuşması ile hayvanatın iletişimi aslında çok benzer.
- Kendi kendine giden araçlar ne kadar yakın, beklentilerimiz ne olmalı?
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Geldi
00:00 dan sonra video açılır mı biz fakirler için. 🙂
Yarın akşam gelir 🙂
@mi_fani O da yarın gelir.
@gamsizm Yarin bayram ama, izlenme sayisi cok düsük olur. O kadar emek veriyorsunuz.
@gamsizm Bir bayram hediyesi bekliyoruz 🙂 Hayırlı bayramlar.
televizyon da bile şifreli kanallar bayram dan dolayı açılıyor aynı uygulamayı Teknoseyirde de isteriz
Can'ın yüzüne vuran sarı ışık çok belli oluyor. Işıklarda sıkıntı mı var acaba ?
Ts standart üyeler için gelsin https://www.podparadise.com/Podcast/Reviews/1189843214
@aliytrklkmz podcastlarini yolda yürürken dinliyorum evde ise zamanı gelmiş ise videoyu seyrediyorum Levent pekcanin Twitter hesabına bak bir tsci 24 gblik teknoseyir podcast arşivini halka açık indirmeye açmış
Podcast varmi ?
Bir insan kendi kuzeni tarafından en acı böyle gömülürdü: "KOYUNUN OLMADIĞI YERDE KEÇİ ABDURRAHMAN ÇELEBİ OLUR"... 🙂
Ama,
Can çok mu haksız?...
@gamsizm Üzgünüm ama sen de biraz duygu kat, şaşırma kat, heyecan kat, aşk kat, ayrılık kat, umut kat, sevgi kat, hüzün kat, çiçek kat, böcük kat...
FlashTV oyuncusu gibisin 🙂
@aliytrklkmz
Daha 30. sn'de Can gömdüğü için spoyler saylanmaz 🙂
Haahahha 😀
hic beklemiyormus gamsiz, can da son anda kivirmis ama laf agizdan cikmis iste 😀
Youtube'da yaptığım gibi choromecast'e yansıtamıyorum bunu.
şöyle bir olay oldu bu hafta http://w3.beun.edu.tr/haberler/3157/grizu-263-uzay-takimimizin-basarisi.html
Haftaya kaldı. Vardı aslında ama kendi sitelerini güncellememişler biz de yanlış aktarmışız.
Bu haberi atlamışsınız galiba
https://teknoseyir.com/durum/893748
Yeni gördüm 😁
@gamsizm bitse de kurtulsak der gibi duruyor 🙂
e3' den bıktım valla ilaç gibi geldi 🙂
Can bey çekimden sonra halı saha maçına kaçacakmış gibi duruyor 🙂
@gamsizm seste yanki gibi bir bozukluk mu var acaba? bir yerlerde aciklama yaptiysaniz kizmayin, baktim fakat goremedim.
Her zamanki ses 🙂
Girişte can'ın "aha koltuğu kaptım işte" bakışı çok güldürdü beni. 🙂 Bu bölümde kendisini sağ tarafta görmek güzel oldu ayrıca elinize,ağzınıza sağlık. İyi bayramlar.