LEGO® Nintendo Game Boy™!
Çok uzun bir ara verdiğimiz hobi bölümlerine, yepyeni bir ürünle devam ediyoruz. Bir süredir çocuklara olduğu kadar büyüklere de seslenen LEGO, sunduğu setler arasına Atari 2600 ve Nintendo Entertainment System gibi efsaneleşmiş oyun konsollarını da kattı. Firmanın bu serideki en yeni ürünüyse, '90'ların fenomeni Nintendo Game Boy™'un birebir bir kopyası. 421 parçadan oluşan, 72046 numaralı yeni LEGO setini bir araya getiriyor ve şaşırtıcı yönlerini gözden geçiriyoruz.
Son dönemin ilgimi en çok çeken Lego setlerinden biriydi. Bildirimi görür görmez geldim.
Off süper ürün, süper video... Hakikaten tam teknoseyir temasına uyan bir inceleme
Kağıt poşet seçeneği iyi olmuş, gerçi Lego'cular pek atmıyordu ama gene de kağıt daha iyi olmuş.
kağıt epeydir var. ve evet kağıt poşeti saklamak diğerine göre daha kolay oluyor.
@steelfiist Büyük projelerde var o zaman, bana daha denk gelmedi 🙁 .
@lterlemez eski setleri alıyorsunuzdur. 2025 yılının setleri tamamen kağıt geldi.
Hayret, Nintendo nasıl lisans davası açmamış (ironi içerir)?
Şunun her satışından yüzde 99.9999 pay istemiştir. 😀
@orcunfix Değil mi?
Levent abinin hızlı çekim sahnesinden shorts çıkarmış.
Legodan hoşlaşmayan bi ben kaldım sanırım
1800TL'ye düşünce alıcam. Az önce HB %40 indirimlerinde stokta olsaydı almıştım.
Bu efsane gameboy hayatımda en çok istediğim elektronik aletti, maalesef alamamıştım. Bunun yerine dandik "1000 in 1 tetris"lerden vardı.
Amazon.de'den kamera alacaktim, ucretsiz kargo icin arada bunu da attim artik Kasim ayinda bir ara yaparim 🙂