E3 2016 değerlendirmesi EA oyunları
E3 2016'nın önemli sunumlarından biri elbette EA'den geldi.
Bazı başlıklar şöyle.
- FIFA 17
- Battlefield 1
- Titanfall 2
- Star Wars oyunları
- Mass Effect Andromeda
Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY
Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/
TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ►https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir
TeknoSeyir kanalı, Türkiye'nin yeni nesil teknoloji platformu TeknoSeyir'in teknolojiyle ilgili son gelişmeleri verdiği YouTube hesabıdır. Teknolojik ürün incelemelerine, teknolojiyle ilgili son gelişmelere bu hesaptan ulaşabilirsiniz.
Fena değildi.
Ben de en az 1 saatlik bir degerlendirme gelir diye heyecanla bekledim 🙁
Baska bolum olacak mi?
@ameledervis Bir saat izlenmez.
@gamsizm
Hocam siz potansiyelinizin farkinda degilsiniz 😀
@gamsizm 5 saat gündem olsun,sınav yapın bütün konulardan sorumlu olalım en az 90 alırım.
5. Nesil PlayStation çıkana kadar gider mi PS4
O da gelecek sene sonu çıkıyor. Sıkıntı olmaz.
Ikisi beraber satilacaklar, niye gitmesin ki.
4K yada VR derdiniz yoksa cok uzun zaman gider o konsol.
@gamsizm Bildiğim kadarıyla sene sonunda gelen PS4'ün yenilenmiş sürümü. 5. Nesil değil diye biliyorum ben.
@ameledervis Bana da öyle geliyor ama Microsoft'un 6 TFlop atağı düşündürmeye başladı beni.
@forever
Sony kendisi soyledi, hali hazirdaki Ps4 icin de oyunlar ayni sekilde cikmaya devam edecekmis.
Ya aslinda bu 4K olayi biraz goz boyamadan ibaret, konsollari eski hasmetli gunlerine dondurmeye calisiyorlar.
Pre-Render yani onceden iyilestirilmis grafikler kullanilacagi ve oyun motoru butun sistemi kullanacagi icin cok pahali bilgisayarlar ayarinda goruntuler sunacak bu da insanlari heveslendirecek.
XBox 360'in donanimi cok kiytiriktir, grafik karti normal bir bilgisayarda o grafiklerin yarisini veremez ama sonuc ortada...
Dedigim gibi, 4K yada VR gibi hevesleriniz yoksa PS4 Neo size bir anlam ifade etmez...
Uzun bir sure yoluna devam eder...
Zaten 8K ufukta gorundu, eger herseyin en yuksegini beklersek alamadan kaliriz 😀
@ameledervis Kesinlikle haklısınız. Çoğu kişinin evinde hala 4K televizyon yok konsol oyuncuları dahil. 4K konsol çıkaracaklar ama 4K kullanan yok çok fazla. Bu yüzden 1.5 sene sonra çıkarıyorlar herhalde. VR bence sonraki nesilde oturacak. Şuan çok erken bunun için 3-4 senesi var. Bu süre de 5. Nesil PlayStation zamanlarına denk geliyor.
@forever
Aynen oyle.
Ubisoft sunumunu izleyip geliyorum 😀
Değerlendirme ne zaman gelir diyordum gelmiş bile ! 🙂
HK Reis'in baştaki hareketleri çok cool değil mi ya 😏
@gamsizm Çeşitli platformlarda Battlefield ile alakalı tartışmalar oluyor. Bu makineli tüfek konusu da bol bol tartışılan konulardan bir tanesi. Savaşta operasyonel olarak kullanılan ilk ve aslında pratikteki tek makineli tüfek Almanların MP18 modeli silahı. O dönemlerde İkinci Harpteki gibi bir assault riffle klasmanı yok. MP18 submachine gun sınıfında bir silah ve siper savaşlarında kullanılmak üzere tasarlanmış. Savaşın son döneminde hatta 1918 yılının bahar aylarında batı cephesinde görülüyor. Yazılan çizilenlere göre 7 ila 10bin adet üretilmiş olma olasılığı var. Bunun ne kadarı savaş meydanlarında kullanıldı bilinmiyor. Mihver tarafındaki durum bu.
Müttefikler tarafında ise Fransızların M1918 kodlu yarı otomatik tüfek denilebilecek bir silah var. Ancak 1918 yılında batı cephesinde sadece prototiplerinin kullanıldığına dair kayıtlar var.
Bunlar haricinde farklı amaçlarla üretilen makineli tüfeklerin kullanımı var. Örneğin tanklar veya uçaklar için üretilen modellerin piyade tarafından kullanılması durumuna örnek "Lewis Gun" verilebilir. Ancak bunlarda desteksiz olarak tek bir erin elinde kullanılması kolay olmayan, kullanılsa da efektif veya isabetli atışlar yapabilen silahlar değil. Yarı otomatik tabancalar gibi çok kısa menzilli silahları bir kenara bırakırsak uzun lafın kısası gerçekte ilk savaş sırasında piyade erlerinin ellerinde bu denli fazla otomatik silah bulunmuyordu görüşü oldukça kabul görüyor. Hatta tarihsel bir gerçek dersek yanlış olmaz.
Oyunla ilgili ilk yorumlarınızda ki sanırım Haftalık Gündem maddesindeydi oyunun steampunk havasında olabileceği konusunda bir yanılgıya düştüğünüz yorum vardı. Konu çivili bir sopadan açılmıştı.
Ben bu tarz silahları ilk gördüğümde oldukça şaşırmıştım hatta sonrasında Çanakkale'de de denk geldim. Daha çok kesici özellikte ve Orta Çağdan fırlamış bu tarz silahlar siper savaşlarında daha doğrusu siper baskınlarında bol bol kullanılmış. Bunlara Trench raiding club deniyor, çivili sopa şeklinde olanlara. Tabii ki çok ilginç bazı silahlar, örneğin gürz, balta, bıçak gibi bu baskınlar sırasında bol bol kullanılmış... Ek (veya gereksiz) bilgi olarak ekleyeyim dedim...
Sen böyle yorum olarak harcama bunu, blog olarak yaz bi zahmet 🙂 Hatta başka bilgiler varsa genişleterek yazarsan daha iyi olur.
@seramik_demlik Türkiye'de bu konulardaki içerik pek az kişiyi ilgilendirdiği için bende amatör bir meraklı ve koleksiyoncu olarak yabancı dillerdeki platformları takip edip yazışmalara katılıyorum. Tarih konusunda -ki buna kendi tarihimiz de dahildir- en zengin yayın ve tartışma ortamları İngilizce.
Battle field hardline ı 4.99 euro ya aldım artık battle field 1 de seneye indirime girince alırım 🙂
hardline ara oyundu o yüzden çabuk ucuzladı. bf1 1.5 yıl sonra anca ucuzlar. 5€'lara düşmesi ise 2 yılı bulur.
fena değğildi ne abi, bu yıl muhteşem fevkaladenin fevkindeydi:) kime sorarsan sor efsane diyor, gerçi en baba telefona bile fena değil diyorsunuz ya neyse:)
EA sunumu için mi genel mi?
@gamsizm evet bence efsaneydi, titanfall bf1 fifa gibi oyunlar şahane olmuştu
@endoskop Böyle şovlarda ilk defa göreceğimiz şeyler heyecan veriyor .BF ve TF biliniyordu. Sürpriz olmadı. Fifa da öyle. Hatta Fifa endişelendiriyor. Motor değişti mekanikler nasıl oldu acaba diye.
https://youtu.be/7_zmcqBf69o?t=570 keşke gelse de anlatsa gerçekten 🙂 @nuguryurtsever
14:50'de spawn olan adam tüm bf hayatımın özeti gibi 🙂
https://youtu.be/7_zmcqBf69o?t=889
Yayın saatleri ters oluyor genelde etkinliklerin.
Fifa 17 hikaye modu heyecan verici
Fifa 17 yüzü olarak Marco Reus hariç bu sezon formu düşük olan oyuncuları seçmelerinin bir numarası var mı acaba? Hikaye modu ile ilgisi olabilir mi?
NFL'i Kaan Kural anlatabilir bildiğim kadarıyla nfl i de yakından takip ediyor. Ayrıca geçen sene Nba incelemesi olmamıştı Kaan Kural ile umarım bu sene yapılabilir
Yemedim. #Teknoızdırap eklentisi sağolsun 🙂
@zubizarreta bazen anlık heyecanla dikkatten kaçıyor o.
@frt evet ben yedim mesela
@hcaktuna a<dasdsadasrasdds
@hcaktuna afiyet olsun 😀
Yer gibi oldum, ama yemedim. Malum Ramazan.
oruçluyum yemedim.