@electric (Müsade edersen sen diye hitap edeceğim) Burada senin kadar objektif bir Apple kullanıcısı yok, daha önce de söylemiştim. Yalnız kulaklarda ayırmayı iyi yapamamış yine de, onu da gözden kaçırmayalım 🙂
@electric Bu kadar başarılı olmasının da bir bedeli var Yekta.
İlla ülkemizde resmi yoldan satılmayan google telefonlarının birinden alacaksın.
Sonra google camerayı kullanacaksın.
Androidin çıktığı yer google ama hiçbir android telefon üreten firma böyle bir portre modunu telefona entegre etmeyi başaramıyor.
Bunun böyle olmaması lazım.Google kendine torpil geçiyor gibi hissediyorum.
@temp Türkiye'de olmaması Google'ın ayıbı gerçekten de. Bir G20 ülkesinde hiç bir donanımı satılmıyor, ve bazı önemli servisleri yok. Misal Android Auto, hiç bir anlam veremiyorum olmamasına. Fotoğraf becerisini kendine saklamasını anlayabiliyorum. Samsung çok domine ediyor Android'i, onu biraz dengelemeye çalışıyor, Pixel'i satabilmek için de böyle birşey gerekli. Tabi her yerde satılmaması da çelişki.
@emrah-ozturk sorun betonda değil sorun "sadece beton" olmasında... yoksa oradaki bazı binalardaki beton miktarıyla burada şehir kurulur 😀 mimari gelenekse mimari gelenek, teknikse teknik, ustalıksa ustalık hepsi var yurdum insanında ama işte... neyse
Tek kamerayla şu Portre’yi çektiyse bende söyleyecek şey kalmadı ayakta alkışlıyorum. 👏🏻
İncelemelerde hep söyleniyordu ama insan görmeyince bu kadar iyi olduğuna inanamıyor.
@emrah-ozturk şu sonuç süper gerçekten. Ben de sizin bu fotoğrafınızla daha bir ikna oldum.
Ekleme: iPhone X bu kadar başarılı kesinlikle değil.
@electric (Müsade edersen sen diye hitap edeceğim) Burada senin kadar objektif bir Apple kullanıcısı yok, daha önce de söylemiştim. Yalnız kulaklarda ayırmayı iyi yapamamış yine de, onu da gözden kaçırmayalım 🙂
@electric Bu kadar başarılı olmasının da bir bedeli var Yekta.
İlla ülkemizde resmi yoldan satılmayan google telefonlarının birinden alacaksın.
Sonra google camerayı kullanacaksın.
Androidin çıktığı yer google ama hiçbir android telefon üreten firma böyle bir portre modunu telefona entegre etmeyi başaramıyor.
Bunun böyle olmaması lazım.Google kendine torpil geçiyor gibi hissediyorum.
@emrah-ozturk kulak kalsın yahu nolacak kafayı ayıramıyor Apple daha akdjakjsa
Sağol abi bu arada 😂
@temp Türkiye'de olmaması Google'ın ayıbı gerçekten de. Bir G20 ülkesinde hiç bir donanımı satılmıyor, ve bazı önemli servisleri yok. Misal Android Auto, hiç bir anlam veremiyorum olmamasına. Fotoğraf becerisini kendine saklamasını anlayabiliyorum. Samsung çok domine ediyor Android'i, onu biraz dengelemeye çalışıyor, Pixel'i satabilmek için de böyle birşey gerekli. Tabi her yerde satılmaması da çelişki.
@turker Apple bunları aşıyor.
@turker Telefon neyse de, Android Auto neden yok anlamıyorum. Hatta hatırlayalım, Google Play'de ücretli uygulamalar bile baya sonra geldi Türkiye'ye.
Gaz işe yaramış 😀
Harika olmuş Portre
Bu fotoğraf örneklerini gördükçe, 3. nesil Pixel telefonlar için sabırsızlanıyorum
Pixel farkı.. Bu arada kullanmayanlar için ben pixeli iphonr x ve note 8 ile yan yana karsilastirdim, cihazlarin sahipleri pixel neymiş be dediler 😅
biz neden beton ucubeler içinde oturuyoruz detirten kareler için teşekkürler... 😉
Burası betonun kutsandığı şehir Dubai ama böyle güzel yerler de var 🙂
@emrah-ozturk sorun betonda değil sorun "sadece beton" olmasında... yoksa oradaki bazı binalardaki beton miktarıyla burada şehir kurulur 😀 mimari gelenekse mimari gelenek, teknikse teknik, ustalıksa ustalık hepsi var yurdum insanında ama işte... neyse
Bi el versene?
Htc u11 ana kamera
Arka bulanık
Makro çekim
Ters ışık
Ön kamera
Ana kamera
Ne gibi?
@jubei Ben telefonu biraz ver biz de kullanalım şeklinde şaka yapmış diye düşündüm. @omc43 Doğru mudur?
@emrah-ozturk Doğrudur hocam. https://teknoseyir.com/durum/874777
@jubei Buyur sorun neydi?