Evet, satılıp satılmayacağı belli deği bu kutunun.
Kim bilir, TeknoSeyir, bir bellek üreticisi ile falan anlaşır da, belki bundle gibi bir şeyler kararlaştırırlar, güzel olur hani.
TS'nin orijinal özgün bir SSD kutusu var mı, artık var, gerisi onların ve sizlerin hayal gücüne bağlı. 🙂
@frt Aslında dünyaca ünlü bellek firmalarının ülkemizdeki temsilcilikleri, bu gibi ürünlere özel bir sponsorluk desteği sağlayarak, bütçeyi o kadar yormayacak, kısıtlı sayıda ortaya karışık bir formül düşünebilirler, ama yaparlar mı bilemiyorum, yaşadığımız toplumda bunun olması çok zor. Sonuçta, özgün bir ürün tasarımı yapıp, bunun alüminyumdan az sayıda üretimini yapmak, benim için çok keyifli olduğu kadar aynı zamanda çok da maliyetli de. Bu gibi, ülkemizde neredeyse hiç yapılmayan özgün işlere, firmalar reklam bütçelerinden bir şekilde destek vermeliler ki, bizim gibilerin taş altında elleri, beyinleri ezilmesin.
Yaptığım tasarımlarda işin en başında, internette bulabildiğim özellikle yurt dışı tüm örnekleri inceleyip, tamamen farklı çizgiler üzerine odaklanıyor, bir benzerinin kesinlikle olmamasına çok fazla özen gösteriyorum. Tasarım, kullanış ve mekaniksel açıdan rekabetçi bir ürün ile, firmaların özgünlük adına gönül rahatlığıyla destek verilebilecekleri bir obje ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Yaptığım çalışmaların tamamı, daha çok "konsept ürünler" olarak adlandırılabilir aslında, yani nihai ürüne ilham olacak, sanatsal ilk prototipler bunlar ve üretim süreci içindeki en önemli, zor, az kişinin yapabildiği aşamadır bu.
Ama işte, bu emeklerin, harcanan bunca zamanın boşa gittiğine hep birlikte şahit olmamız üzücü hakikaten. Eminim tasarımlarımı yakından takip eden ve belki de yine benim gibi bu tarz işlere hevesli bazı arkadaşlarımız da, koca koca firmaların, bu çalışmalar karşısındaki umarsız tavırlarına çok üzülüyorlardır. Kendi kendilerine soruyorlardır; "...demek biz de böyle şeylerle uğraşırsak, icat çıkartırsak, yeni şeyler yapmaya çalışırsak, kimse umursamayacak!" ve ülkecek neden gelişemediğimize birinci elden hep birlikte şahit oluyoruz.
Merhaba @frt @asaltek
Teknoseyir'e bu konuda destek olmaya hazırız. Bu konuyu Murat bey ile görüşelim. Belki Samsung veya Kingston'dan artı bir destek alabiliriz.
Bireysel satış yapmıyorum. TeknoSeyir ileride bunlardan satmayı düşünürse, tahminen en az 400-500 TL civarı bir fiyat koymak zorunda olacaktır. İleride Teknoseyir üzerinden satın alıp, kendi imkanlarınız ile, lazer markalama ile isminizi yazdırmanız mümkün.
Zımpara parlatma konusunda 2 yıl önce acemiydim, bu sürede 1000 anahtarlık, 70 ışın kılıcı yapınca, şimdi ne yaptığımı biraz daha iyi biliyorum. 🙂
Zımpara parlatma ustalarına ne kadar saygı duymak gerektiğini de anlamış oldum, yaptıkları iş gerçekten çok zor.
@asaltek ASUS GR8 gibi slim kasa tasarlama düşünceniz var mı? Mesela yatay (eski bilgisayarlar gibi) üstüne monitörümüzü koyabileceğimiz, ekran kartını dikey değil yatay bağlayabileceğimiz (komple blok olması gerekmiyor) , uzay montaj yapılmış gibi görünen bir kasa tasarımı hoş bir konsept olabilir. Mikro ATX formata uygun (öğrenciler için) düşük maliyetli bir bilgisayar fikrine nasıl bakarsınız?
75 gr. (ssd dahil)
ssd ağırlığa dahil ama ürüne dahil değildir herhalde 😀
satılık da değilmiş zaten.
Evet, satılıp satılmayacağı belli deği bu kutunun.
Kim bilir, TeknoSeyir, bir bellek üreticisi ile falan anlaşır da, belki bundle gibi bir şeyler kararlaştırırlar, güzel olur hani.
TS'nin orijinal özgün bir SSD kutusu var mı, artık var, gerisi onların ve sizlerin hayal gücüne bağlı. 🙂
@asaltek ssd için @bilendenaldestek ile anlaşılsa ortaya çok güzel bir ürün çıkabilir 🙂 Ama toplamda çok pahalı olur sanırım 🙁
@frt Aslında dünyaca ünlü bellek firmalarının ülkemizdeki temsilcilikleri, bu gibi ürünlere özel bir sponsorluk desteği sağlayarak, bütçeyi o kadar yormayacak, kısıtlı sayıda ortaya karışık bir formül düşünebilirler, ama yaparlar mı bilemiyorum, yaşadığımız toplumda bunun olması çok zor. Sonuçta, özgün bir ürün tasarımı yapıp, bunun alüminyumdan az sayıda üretimini yapmak, benim için çok keyifli olduğu kadar aynı zamanda çok da maliyetli de. Bu gibi, ülkemizde neredeyse hiç yapılmayan özgün işlere, firmalar reklam bütçelerinden bir şekilde destek vermeliler ki, bizim gibilerin taş altında elleri, beyinleri ezilmesin.
Yaptığım tasarımlarda işin en başında, internette bulabildiğim özellikle yurt dışı tüm örnekleri inceleyip, tamamen farklı çizgiler üzerine odaklanıyor, bir benzerinin kesinlikle olmamasına çok fazla özen gösteriyorum. Tasarım, kullanış ve mekaniksel açıdan rekabetçi bir ürün ile, firmaların özgünlük adına gönül rahatlığıyla destek verilebilecekleri bir obje ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Yaptığım çalışmaların tamamı, daha çok "konsept ürünler" olarak adlandırılabilir aslında, yani nihai ürüne ilham olacak, sanatsal ilk prototipler bunlar ve üretim süreci içindeki en önemli, zor, az kişinin yapabildiği aşamadır bu.
Ama işte, bu emeklerin, harcanan bunca zamanın boşa gittiğine hep birlikte şahit olmamız üzücü hakikaten. Eminim tasarımlarımı yakından takip eden ve belki de yine benim gibi bu tarz işlere hevesli bazı arkadaşlarımız da, koca koca firmaların, bu çalışmalar karşısındaki umarsız tavırlarına çok üzülüyorlardır. Kendi kendilerine soruyorlardır; "...demek biz de böyle şeylerle uğraşırsak, icat çıkartırsak, yeni şeyler yapmaya çalışırsak, kimse umursamayacak!" ve ülkecek neden gelişemediğimize birinci elden hep birlikte şahit oluyoruz.
Merhaba @frt @asaltek
Teknoseyir'e bu konuda destek olmaya hazırız. Bu konuyu Murat bey ile görüşelim. Belki Samsung veya Kingston'dan artı bir destek alabiliriz.
Elinize sağlık çok güzel görünüyor. İyi çalışmalar.
2.5" lik ssd'ler için de mümkün tabi de, bunlar, son yıllarda piyasada olan NGFF M2 SSD ler için.
EFSANE
Güzel ürün olmuşlar, ben kendi ismimle yaptırmak istesem, ne tutar acaba kolay gelsin.
Bireysel satış yapmıyorum. TeknoSeyir ileride bunlardan satmayı düşünürse, tahminen en az 400-500 TL civarı bir fiyat koymak zorunda olacaktır. İleride Teknoseyir üzerinden satın alıp, kendi imkanlarınız ile, lazer markalama ile isminizi yazdırmanız mümkün.
İşçiliği çok iyi görünüyor. Tebrik ederim.
Zımpara parlatma konusunda 2 yıl önce acemiydim, bu sürede 1000 anahtarlık, 70 ışın kılıcı yapınca, şimdi ne yaptığımı biraz daha iyi biliyorum. 🙂
Zımpara parlatma ustalarına ne kadar saygı duymak gerektiğini de anlamış oldum, yaptıkları iş gerçekten çok zor.
valla güzel, bu işi daha da büyütüp globelleşmek mümkün. yapılan iş çok kaliteli
3D yazicida basmak istesek yardimci olabilir misiniz
Elinize sağlık.
Çok Orjinal... Direk Alırım...
Abi, M2 SSD'ler için soğutucu blok yaparsanda çok iyi olur.
Araştırdım, üzerinde çalışılabilir, aklımızda bulunsun.
@asaltek ASUS GR8 gibi slim kasa tasarlama düşünceniz var mı? Mesela yatay (eski bilgisayarlar gibi) üstüne monitörümüzü koyabileceğimiz, ekran kartını dikey değil yatay bağlayabileceğimiz (komple blok olması gerekmiyor) , uzay montaj yapılmış gibi görünen bir kasa tasarımı hoş bir konsept olabilir. Mikro ATX formata uygun (öğrenciler için) düşük maliyetli bir bilgisayar fikrine nasıl bakarsınız?
"Özel tasarım alüminyum ürün" ve "düşük maliyet" aynı cümlede barınamaz.
Muazzam görünüyor. Elinize sağlık.