Diyet falan hikaye günde 1-1,5 saat kardiyo çalışılarak hem vücut hem kafa hem mide rahatlıyor ( bisiklet koşu yürüyüş vb açık alan sporları daha iyidir ) 😎
@madiko Kaç yaşındasınız bilmiyorum hayatınızı ancak çalışıyorsanız ve katering firmalarının yemeklerini yiyorsanız kesin yeterli. Aldığınız kalorinin yarısını akşam 6 dan sonra almayın kafi. Elbet irade vs istiyor ancak 3. haftadan sonra öyle iradeye vs gerek kalmıyor.
Dondurma ve şerbet olmasa ben buna tatlı demem.
.
🙂 gel gel bayılma uzaklarda ısmarlarım
@yasinc Yemediğm için bayılabilirim ama bu kadar kaloriyi alınca da bayılabilirim. 😀
@ozgurg protein protein bişi olmaz 😀
al bunu al al al..
Oha
Sınırsız yeşillik..
Böyle yeşilliğe kurban olayım 😀
Bezelyedir o bezelye 🙂
😀 Baltalı ilah umduğun gibi değil fıstık
Motorda güzel kalori yakılıyor:)
😀 arada bir bozun benim gibi
Diyet falan hikaye günde 1-1,5 saat kardiyo çalışılarak hem vücut hem kafa hem mide rahatlıyor ( bisiklet koşu yürüyüş vb açık alan sporları daha iyidir ) 😎
@madiko 134 ten 120 ye düştüm daha da düşüyorum. 🙂
@madiko Kaç yaşındasınız bilmiyorum hayatınızı ancak çalışıyorsanız ve katering firmalarının yemeklerini yiyorsanız kesin yeterli. Aldığınız kalorinin yarısını akşam 6 dan sonra almayın kafi. Elbet irade vs istiyor ancak 3. haftadan sonra öyle iradeye vs gerek kalmıyor.
@madiko ben 90'a geldiğimde zaten çok zayıf oluyorum 😀
Paylaşıyosan ısmarlıcan da ama. Öyle resim bırakıp kaçmak var mı? Kilo alamıyorum zaten
@madiko 92 kg kadar düştüm. 22 kilo verdim.
Son 1 -2 haftadır ayni kilo da kaldım.
Yapmayin böyle. Canımız çekiyor bulamıyoruz buralarda.
Bu kadar demogoji ye gerek yok. Özellikle böyle teknoloji platformunda
@yasinc Bende kadayıf çok seviyorum 🎃🙋🏻♂️ Aman kilolara dikkat
Off be süper görünüyor afiyet olsun. <3
ben kendi yediğim tatlıları, yemekleri burada paylaşsam kendi kendine çıldıracak insan dolu da yapmıyorum. 🙂