Teknoloji sunumuna Orkun Işıtmak'ı da çağırmış Apple beyciğim. Teknoloji diyorum bakın.
Gülsem mi bilemedim. Şurada TS varken..
Bir de video editlerken film efekti koymuşlar. Renkler doğal değil. Hay Allah'ım..

AMERİKA'DA YENİ IPHONE X'İ DENEDİM!

Ben Orkun Işıtmak , bugün yeni iPhone olan iPhone 8 ve iPhone X tanıtıldı. Ben de iPhone tanıtımı için San Francisco Amerika'daydım. Orada yaşadıklarımı payl...
BeğenFavori PaylaşYorum yap