İzmir'de yaşayan Teknoseyir üyelerini bu posta alabilir miyim? Sayıyı öğrenmek istiyorum ve kimler burada? #Akış

İzmir'de yaşayan Teknoseyir üyelerini bu posta alabilir miyim? Sayıyı öğrenmek istiyorum ve kimler burada? #Akış

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ne böreği bu? canım cekti vallahi.
Abooov => https://tr.wikipedia.org/wiki/Boyoz
Kahvaltılıkta soğuk kavurma bulunduran kültürden gelmeme rağmen bu bana çok yağlı geliyor kahvaltı için.
Yağlı & Yağsız olarak ayrılıyor. Yağsızcıyım.
Bana hiç öyle bir bilgi gelmemişti 😀
Ay em hiır.
İzmir Buca 🙂
Bu arada bende İzmir Karşıyaka
Yaşamıştım zamanında, şuanda yaşamıyorum ama olmadı bu şimdi nerden bulucam ben boyozu
Adres ver gönderelim 🙂
Tüm Android 5 üstü telefonlarınız ile 200 boyoz karşılığında takaslanır. #TeknoÖlücü
Ucuza kaçma hocam. En az 300 boyoz yahu. Ne ettin sen? @burakozkes
Valla mı 😀 @thedeadpixel
Ne arar hocam bizde öyle telefon 😀 Nokia 1100 var ne verirsiniz 1100 a 😀 @burakozkes
Yurtiçi kargo ile gönderirim yalnız ona göre 😛 @tunakaner
Eski ölücülerden kim kaldı 😀 @thedeadpixel
Belli ki kimse kalmamış. 😀 Hepsi yeni nesil. 😛 @burakozkes
+1
Toplanıp DHli dövelim hahahahahahhahahahahahahahahaha
+1
off sabah sabah o foto koyulmaz be
İzmir olmasa da 1-1.5 saat var aramda.
Şakası bir yana, buluşma tarzı bir şeyler planlayacağım.
Belli tarih aralıkları vereceğim, öyle öyle herkese en uygunu yapacağım.
Pazar günü olur büyük ihtimal. Bornova Küçükpark ve Karşıyaka Çarşıda bir kaç yere bakacağım.
Offf yumurtada olcak bak canım çekti şimdi.
İnterrail Türkiye grubu ile yaklaşık 150 kişilik kahvaltı hazırlandı. Sohbet, muhabbet hoştu. Sizin dediğiniz gibi de olabilir. Tam sayıyı bulayım kaç kişi burada tarihi hazırlayayım ne kadar kişi olduğu belli olursa mekana bakarım
Biraz geç gördüm ama klasik boyoza altarnatif olarak domatesli kaşarlı boyozuda öneririm arkadaşlar 😀
+1
+1
+1
@burakozkes neden bu haftasonu buluşuyoruz sahiden ayarlasakya
Ben bu hafta Çanakkale'de olacağım. Haftaya İstanbul'da. Vizeler de var başkalarının. Herkese en uygunu düşünüyorum.
Burak vereyim parasını gönder bize boyozu. Yap şu kardeşine bir güzellik
Asdfghjklş 😀 Anlamı olmaz öyle sen gel buraya ısmarlayayım sana ben 🙂
Evlenmeye az kaldı. Öğle bundan sonra hanımdan izin almadan gezmelere gidemem 😐
Evlenmeden goş goş.
1 Nisan şakası yapacağız.
asdfghjkl 😀