980 Ti çıktı. Dolar da 2,67 TL oldu. Mantık seviyesinin dışında fiyatlara sebep olacak.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
dolar bundan sonra ne olur diye merak etmiyorum artık
off ki ne off
Konsol alıcaksın ve miadı dolmadan satacaksın. Zamanında ps3 alıp sonra ps4 e terfi etmek gibi yani
Gündüz gözüne soygun yapıyorlar
Çare konsol 😀
Nvidia diyor ki ille de 970 alın. İlle de 3.5GB RAM'i iteleyecekler.
gtx 980 ile arasında %50 ye yakın porformans farkı var... Çok ilginç.
Full HD' de çok abartı bir fark yok gibi.
@volkankarakaya Witcher 3 te %26 fark söz konusu 60 - 76
Thief te %40 71 - 98
Gta 5 %30 88 - 113
Azımsanacak fark değil ama fiyat önemli.
İnceleme neden yok.
Kart gelince yaparız acelesi yok.
@gamsizm (gelmedi)
@proxima Hala bekliyorum 🙂
@proxima önce ben sordum çekil aradan 😀
Olmaz. Bu üst model.
güç tüketiminde 290x'e laf söylerken şimdi ondan daha fazla güç tüketen bi kart çıkarttılar ama olsun benim kartım geldi
Hayır şimdi bunlar DX12 çıktıktan sonra yeni nesil bir kart çıkartıp, Maxwell'i Ti mi demeden eski jenerasyon yapacaklar ona yanıyorum. Şu HBM bellek olayı zaten inanılmaz bir fark yaratıyor teoride. Tüm bu kartlar acınası kalacak eğer dediklerini yaparlarsa. Şahsen ben bundan sonra ekran kartına orta seviye üzeri para vermem ya da eski neslin ikinci elinden alırım.
Fakat 960,70,80 D12 nin her nimetinden faydalanacak değil mi mahrum kalmayacaklar?
Bu kart 4k da witcher da 39 fps veriyor sanırım. DX12 ile minimum %10 artış görsek 45 fps eder ki bu kart birden titan x oluyor. 980 bu oluyor 970 eh işte. O yüzden dx12 beklemeye değer.
@gamsizm zaten nvidia kendiside bunu açıkladı wat başına performans nasıl maxwelde sıçradıysa ,gelecek nesil maxwelin keplere attığı farktan bile daha fazla fark atacak ve ondan sonraki nesilde ona daha fazla fark atacak, 970 nasıl konum itibariyle 2 yukarısını yakaladı 780 ti performansı verdi, eski nesilde 670 770i bile yakalayamazdı kimbilir belkide bi sonraki neslin 960'ı önceki neslin 780 ti'ı neyse o seviyeye gelecek o zaman hakketen dediğin gibi çöp olacak ama VXGİ,VR gibi teknolojiler şimdilik halen maxwel'i cazip kılıyor
VR içinde performansın artması şart zaten dediğim çıktı nvidia 970 en az diyor ama 970 ile zor vr kullanırsın...
AMD tarafında taa HD7xxx serisinden bu yana DX12 için Tier 3 kartlar var. Nvidia'ya bakınca Titan X de dahil tüm en güncel kartlar bile Tier 2 sınıfında. AMD'ye eski kartları ısıtıp ısıtıp sunuyolar diye kızan çok ama en azından HD7xxx, R7 2xx, R9 2xx ve yeni R9 3xx kartlarıyla DX12'den en iyi verimi yine onlar alacak.
@ferhattnctn66 amdnin dx 12den daha çok verim alacağını kim söylüyor Allah aşkına en çok verimi maxwel alacak yada yeni r9 3xx'de belki mimari yapısına bağlı
@enoes241
Verimlilikten kastım elektrik sarfiyatı değil, kastettiğim DX12'nin tüm nimetlerinden yararlanabilme durumudur.
Piyasadaki mevcut ekran kartı ve tümleşik grafik birimleri Tier 1, Tier 2 ve Tier 3 olarak üç ana kategoriye ayrılıyor. Buna göre Tier 1 kapsamına giren GPU’lar Dx 12 destekli oyunları çalıştırabilecekler ama Dx 12’nin nimetlerinden pek fazla yararlanamayacaklar. Tier 2 ise bazı eksiliklere rağmen Dx 12’yi büyük oranda desteklerken Tier 3 sınıfına girenler ise Dx 12’nin tüm nimetlerinden yararlanabilecek.
TIER 1: Intel Haswell ve Broadwell IGP( HD4000 ve 5000) , NVidia Fermi-Kepler-Maxwell 1 mimarisi ( Geforce GTS 450 ve GTX 970 Arası )
TIER 2: Nvidia Maxwell 2 mimarisi ( GTX 970 ve üzeri )
TIER 3: XBox One, AMD GCN mimarili ekran kartları ( HD7000 ve üzeri tüm AMD kartlar ve A-7000 serisi APU’lar )
Dx12’de öncelik Xbox One'da. Bu konsolda AMD’nin GCN mimarisi grafik birimi yer aldığı için AMD de doğal olarak bu işten karlı çıkıyor. Açıkçası HD7850 gibi artık eskimeye başlamış bir kart bile DX 12'den herhangibir Nvidia karta göre (örneğin GTX 750) daha fazla yararlanacak. AMD kartların büyük bölümünde DX 12 ile hissedilir performans artışı olacak. Bu da fiyat segmentine göre Nvidia'ya oranla eski AMD kartların daha fazla geleceğe dönük yatırımlar olması demek.
@ferhattnctn66 burda bahsedilen tier 1 katetegorisindeki maxwell 1 mimarisi gtx 750 ve 750 ti .Acaba 960-970 gibi 2. nesil maxwellerde eksik olacak olan ne? ama performans konusunda bi değişiklik yok maxwell 12.1 alacan GCN 12 bakalım nolacak ama genede nvidia başı çekecek gibi bazı tablolarda
http://hardforum.com/showthread.php?p=1041635539
Gtx 960 ya da r9 280x, şu an en alınabilir noktada bulunan kartlar. Bunlardan sonrasını salla gitsin hiç gerek yok
Aynen arda 😀
Twitch ve Sonytr hesaplarımdan parola sıfırlama isteği ile ilgili mail alıyorum böyle bir isteğim olmadı. Bu tür mail alan oldu mu ne anlama geliyor, yanıtlamadan sildim mailleri
Twitch bir ara bilgileri çaldırmıştı onla alakalı olabilir Sony'i bilmiyorum.
r9 280 gta5 i full ayarlarda oynatabiliyor daha fazlasını almak gereksiz.
yolu yarıladık şimdiden 🙂
ben hortlatmadım. hortlamış konuya yorum yaptım 🙂
@proxima burda konular mesaj yazınca üste çıkmıyor biliyorsun herhalde demi. birisi paylaşıp hortlamış ben de görüp mesaj yazdım.
(970 aldı) 😀
(aldı) 🙂
@proxima x64 bir yerden tanıdık geliyor ama emin olamadım 😀
(izleyemedi)
Geçmişte kalasın inşallah 😀
@proxima veritabanından buldum. tahmin ettiğim kişisin 😀
@proxima 😀 sildim
Ben de diyorum "dolar o kadar dusuk mu ?"
@frt böyle yapmayın ya bırakın mezarda kalsın...:=))) Heveslendiriyonuz hemen garantinin sayfasına dalmışım... Çok kahrettim söyliyim...
bana kızma. @kadirg1976 abi 🙂 hortlatana kız 🙂
@frt Bizde kıza el kalkmaz duymamış olim...:=))) İlk tepki " hortlatan kız " anlayınca... Yemeğe gidiyom ben...:=(((
Bu sefer güzel hort oldu tebrikler. #tshortcuları
2 yıl sonra...
1080 Ti çıktı. Dolar da 3,67 TL oldu. Mantık seviyesinin dışında fiyatlara sebep olacak.
4 yıl sonra...
2080 Ti çıktı. Dolar da 5.96 TL oldu. Mantık seviyesinin dışında fiyatlara sebep olacak