Beyler bayanlar dün gece köyde çektim. Muhteşem bir manzara vardı, sizinde görmenizi istedim. Kendimi çok şanslı hissettim, gece dışarda izleyeyim derken dondum ama değdi buna. #akış

Beyler bayanlar dün gece köyde çektim. Muhteşem bir manzara vardı, sizinde görmenizi istedim. Kendimi çok şanslı hissettim, gece dışarda izleyeyim derken dondum ama değdi buna. #akış

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
güzel. neyle çektiniz?
650D+ Tokina 11-16
Nokia E72 GPS'i 678 olçmuştu. @lk
Bizim evin çatı katı.
Çok hoş bir resim olmuş.Çerçeveletip duvara astırılacak cinsten.
Teşekkür ederim. Şans işte.
Çok güzel.
#fotoğrafçılık
Tam çözünürlükte görmek isterim indirmek için birde neresi acaba .
Giresun. PC'ye geçtiğimde unutmazsam yüklerim.
Tam boyutunu bende bekliyorum, pc den upload edince mesajın altına beni de etiketlersen sevinirim 🙂
Tamamdır, yarın yüklerim. 🙂
@muratcanmemis Giresun mu? Bende Keşap'lıyım, sen neresindensin bizim oranın? Bu manzara şehre mi bakıyor yoksa yayla da mı çektin?
Köyde çektim, Karagöl ve Çaldağ'a bakıyor. Bulancak ve Piraziz arasından.
Çaldağ bizim köyden de görünüyor hava açık olunca, yoksa sisten görünmüyor.
Bana da sanki gedikkaya'ya bakıyormuş gibi geldi fotoğraf bi an için 🙂
Teşekkürler
Müthiş olmuş, eline sağlık
@metinboss @fsh77 @durany telefondan yükledim umarım doğru olanı yüklemişimdir.
http://dosya.co/ buray atıp link verirsen olur yine kucuk kalıyor.
http://dosya.co/lzmgeibcrz33/_MG_6873.JPG.html
@fsh77 @durany @metinboss
Sağol ama silinmiş diyor 🙁
Denedim, link çalışıyordu. @fsh77
neresi burası yaw? Film sahnesi gibi olmuş. Bir Supernatural bir Vampire Diaries. 😀
Bizim gezegen. 😀
Giresunda mı burası? Hangi köy? 🙂
Esentepe, evet.
Emeğin için teşekkürler hocam sağol 🙂
fotoğrqafın orjinalini yükleyebilirmisiniz . bayıldım fotoğrafa
Kimse de dememiş neyle çektin diye?
demişler yukarıda
Bildiğin kazı yaptım o yorumu bulmak için.