Bunu bugün yüzüme sürüp kurumasını bekledim ardından yıkadım ölü deriyi çıkarttı aşırı güzel yaptı cildimi denemenizi öneririm. Sonrasında ama bi nemlendirici sürmeniz lazım çok kuru olur yoksa.
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4#GTASA#steamSon bir saat içinde 212 ziyaretçi, 33 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

errrkeekkk
😀
"ölü deriyi çıkarttı"
Nemlendirici için de bir önerin var mı hocam?
Hocam çok bilgili değilim oradaki görevliye sormuştum en f/p ürün hangisi diye bunu önermişti memnunum.
https://www.gratis.com/gunluk-nemlendirici-kremler-spreyler/ziaja-multivitamin-nemlendirici-yuz-kremi-50-ml-p-10468397
Fakat gratisden böyle ürün alacaksan tüm ürünlerde yüzde 60-70 indirim yaptığı günler oluyor o dönem alman daha iyi. Daha uygun fiyatlı marudermin ürünleri var ben pek memnun kalmadım. Oradaki görevlide aynısını söylemişti dinlemeyip aldım sonradan kullanmıyorum duruyor.
Paraya kıyabilirim diyorsan La Roche-Posey veya Cerave, bütçe dostu neutrogena hydro boost serisi
@protego Cerave aklıma gelmedi o çok daha güzel bir krem f/p oranı asıl onun iyi vücut kremini yüzüne kullanmanı da önermem daha ucuz diye öyle krem alma.
🤝
Burada önerildi diye almıştım 2 r 3 kere denedim her kullansığımda yüzüm sivilce doldu 😄
uzun süre temizlenmemiş yüz temizlendiğinde gözenekler açılır, bir süre sonra sivilceler oluşur, normaldir.
@sqn hocam haklı. Ben de öyle bir şey duymuştum yapay zekaya sordum dediği şey şu
Cildin Alttaki Sivilceleri Kusması (Purging)Kil maskeleri, gözeneklerin derinliklerinde birikmiş yağ, kir ve toksinleri mıknatıs gibi çekerek yüzeye çıkarır. Maskeyi kullandıktan sonra çıkan sivilceler aslında cildin altında zaten oluşmakta olan ve maske sayesinde dışarı atılan gizli sivilcelerdir. Bu geçici bir temizlenme sürecidir
Aşırı Kuruma ve Aşırı Sebum ÜretimiKil, ciltteki fazla yağı emer. Ancak maske yüzde çok uzun süre bekletilirse veya arkasından iyi bir nemlendirici sürülmezse cilt aşırı kurur. Kuruyan cilt kendisini korumak için normalden çok daha fazla yağ (sebum) üretmeye başlar ve bu fazla yağ yeni sivilcelere yol açar.