İstanbul gibi dandik şehirlerde o tip sıkıntılar oluyor bir de güney sahil illerinde. Zonguldak geceleri gayet güzel gidiyor şimdilik. Ama bunalttığı dönem de gelecek.
İstanbul Bostancı 1 yaşında Kuzey cephe yatak odası. Diğer camlar açık ama yatılan hoca hala kapalı ve ince bir pike sabaha karşı gerekiyor. 2 2.5 ay yaz kaldı dişimizi sıkarız . 🤣
Actik klimayi pufur pufur valla. Evet sicaklik gelmedi istanbula ama degisik bir hava var yapis yapis
Binaya göre de değişiyor. Aynı semtte akşamları yanarken şimdi üşüyorum. 😀
Şuan ki bina öncekine göre zıt konuma bakıyor. dediğin gibi daha serin. Odanın önünde kapalı balkon olması da etkili.
İstanbul gibi dandik şehirlerde o tip sıkıntılar oluyor bir de güney sahil illerinde. Zonguldak geceleri gayet güzel gidiyor şimdilik. Ama bunalttığı dönem de gelecek.
Bu gece öyle soğuktu ki dondum, kalktım uzun kollu giydim üstümü iyi örttüm falan. 😀 Ankara abi ya <3
Bizim ev kuzeyde olduğu için yazın güzel, serin oluyor ama kışın da güneydeki evlere göre daha soğuk oluyor.
Faturaları da püfür püfür püfür mü? 🌬
Düzgün kullanılan bir klima elektrik faturasına en fazla 1000-1500 lira ekler.
Vantilatörü açtım ayağa doğru verdim bu gece 😀
İstanbul Bostancı 1 yaşında Kuzey cephe yatak odası. Diğer camlar açık ama yatılan hoca hala kapalı ve ince bir pike sabaha karşı gerekiyor. 2 2.5 ay yaz kaldı dişimizi sıkarız . 🤣