Volvo Ex30 ExtRange ile 1000 km uzun yol yaptım. Deneyimlerim söyle;
Oncelikle araç 475 diye pazarlanıyor ama klima bile acık degilken full sarj hava 25 derece 330 km civarı gösteriyordu tam dolu iken.
Sarj noktaları bol olmasına ragmen bazıları calısmıyordu. 3 farklı sisteme üye olup kredi kartı baglamak yordu. Yola cıkmadan once nerelerde durup sarj etmek gerekli, plan ve zaman istiyor. Gereksiz stres kaynagı.
Bayram dönüşü denemedim şarj etmeyi ama sarj noktaları eminim doludur. Su an için elektrikli araç ile uzun yol yapmak, şarj noktalarından sayısının artmasından daha çok arabanın menzilinin gelişmesine bağlı. 1000 km "gerçek" menzil yapabilen bir araç çıktığında tekrar değerlendiririm. Şimdilik benzinliden devam.

BeğenFavori PaylaşYorum yap