34 kişi engelliydi bende, hepsini kaldırdım. Ayrıca, istemeyerek kırdığım, üzdüğüm olduysa özür dilerim, sizi kırdıysam ya da üzdüysem zaten istemeyerek olmuştur.

Artık çok daha pozitif bir insan olmaya karar verdim, herkese güzel günler ve mutluluklar dilerim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap