Oh be, dünya varmış. Herkes gizli ekran gizli ekran diye tutturuyordu 2 ay önce aldım. Hem telefonun ekran kalitesini mahvetti, hem masada duran telefondaki bildirimi elime almadan göremiyordum, hem de birine bir şey göstereceğimde açı ayarı yapmaya çalışıyordum. Sanki nvidia ceosuyuz millet görmemesi lazım telefon kullanırken. Bir daha hayatta bulaşmam.

BeğenFavori PaylaşYorum yap