Oh be, dünya varmış. Herkes gizli ekran gizli ekran diye tutturuyordu 2 ay önce aldım. Hem telefonun ekran kalitesini mahvetti, hem masada duran telefondaki bildirimi elime almadan göremiyordum, hem de birine bir şey göstereceğimde açı ayarı yapmaya çalışıyordum. Sanki nvidia ceosuyuz millet görmemesi lazım telefon kullanırken. Bir daha hayatta bulaşmam.

Alırken ne sanıyordun ki bunlar hep böyleydi.
Güzelim oled ekranlarını saçma sapan gizlilik takıntılarıyla sanki kıcı kırık mesajlarına meraklıymışız gibi lcd ekrana çevirip kendilerine eziyet etmeleri saçmalık tamamen.. bi de bunu takıp üzerine de kamera lens koruyucu(!) takıp yaa kemarası cok kötü bu telefonunn artık diye hiç bir halttan anlamayan tipler var onlar ayrı videonun konusu
Kişisel tercih, mat ve gizlilik özellikli cam kullanıyorum. Bazen parlaklık yetmiyor o kadar.
Nolmuş?
S26 gizlilik modu açınca görüntü kalitesi düşüyor.
.
Ekranın parlaklığındanda çalıyor bunlar.
S26 Ultra'nın ekranına bağlı çalışan özellik güzel çalışıyor da bu ekran koruyucusuyla yapılanlar harbiden çok kötü.
hiç birşey kullanmıyorum 😛 kim ne okursa okusun umruda değil
Bunu takınca ekran yolcu otobüsü koltuk arkası ekran kalitesine düşüyor 😅
Hanımdan, "Bey eve gelirken 2 ekmek al." mesajını yan yaraftaki okusa ne olur sanki.