Vesikalık terörüne 500'lük olduk yine. Eski fotoyu veriyorum bunu 2022'de çekilmişsiniz diyor. Bir foto yazıcı alacam yakında bu gidişle. Eşten dosttan parasını çıkarırız zaten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap